SLOVENSKÉ OBCHODNÉ FÓRUM 2018

06. nov 2018
HOTEL SAFFRON BRATISLAVA

Budúcnosť slovenského obchodu v európskom kontexte.

 

Hlavné témy:

  • Slovenský trh v mezinárodnom kontexte
  • Aktuálne trendy slovenského obchodu
  • Budúcnosť začína už zajtra!

SLOVENSKÉ OBCHODNÉ FÓRUM 2018

 

8:30 – 9:00  Registrácia

9:00 – 9:10  Otvorenie konferencie

9:10 – 11:00  1 BLOK

Slovenský trh v medzinárodnom kontexte

  • Ako je na tom slovenský retail v porovnaní s ostatnými vyspelými krajinami? 

Regan James Leggett , Executive Director Thought Leadership and Foresight, Global Markets - Nielsen

Karel Týra, generálny riaditeľ Nielsen pre Českú a Slovenskú republiku 

  • Slovensko očami medzinárodného hráča

Martin Kuruc, Managing Director, TESCO Stores SR a.s.,

Martin Podhradský, konateľ, dm drogerie markt

  • Pohľad kľúčového dodávateľa

​Martin Grygařík, Obchodný riaditeľ, Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.

Katarína Tokárová,  Group Manažér marketingu , SHP Harmanec, a.s.

 

PANELOVÁ DISKUSIA

 

11:00 – 11:30  coffe break

 

11:30 – 13:00  2 BLOK  moderuje Dr. Tomáš Krásny, Blue Events, s.r.o.

Aktuálne trendy slovenského obchodu

  • Aktuálne trendy slovenského obchodu. Martin Katriak, prezident Zväzu obchodu SR
  • Ako to vidia slovenskí podnikatelia? Peter Varmuža, spolumajiteľ  Potraviny Yeme 
  • Slovenský spotrebiteľ, vzor 2018. Pavol Zajac,  Senior Consultant Retailer Services, Nielsen

PANELOVÁ DISKUSIA

 

13:00 – 14:00  obed

 

14:00 – 16:00  3 BLOK

Budúcnosť začína už zajtra!

  • Stratégie úspešných retailerov – niekoľko príkladov, ako sa pripravovať na budúcnosť - Dr. Tomáš Krásny, Blue Events, s.r.o.
  • Ako vyzerá obchodná firma budúcnosti - Petr Bena, obchodný  riaditeľ, ALZA
  • Budúcnosť obchodu a digitálnych platieb, Martin Dolejš, Head of Commerce Development, Czech Republic & Slovakia, Mastercard Europe

 

*zmena programu vyhradená

Regan James Leggett , Executive Director Thought Leadership and Foresight, Global Markets - Nielsen

                

Regan má viac ako 10 rokov skúseností v oblasti strategického predvídania v projektoch zameraných na budúcnosť v oblasti FMCG, automobilového priemyslu, bankovníctva, vládnych štruktúr a technológií. V spoločnosti Nielsen je súčasťou Thought Leadership Council, vedie oddelenie Thought Leadership a zastrešuje regionálny reporting pre globálne trhy spoločnosti Nielsen. Vďaka svojim bohatým skúsenostiam býva Regan častým hosťom na konferenciách a na univerzitách.

 

Karel Týra, generálny riaditeľ Nielsen pre Českú a Slovenskú republiku 

Kariéra Karla Týru začala v spoločnosti Nielsen pred dvanástimi rokmi. Najskôr pôsobil v tíme pražského klientského oddelenia v roli client business partnera a následne na pozícii riaditeľa klientského servisu. V rokoch 2012 až 2015 zastával pozíciu komerčného riaditeľa a v roli generálneho riaditeľa Nielsen pre Českú a Slovenskú republiku pôsobí od roku 2016.  

 

 Dr. Tomáš Krásny, Blue Strategy, s.r.o.

Tomáš Krásny založil spoločnosť INCOMA Research, jednu z prvých výskumných agentúr vo východnej Európe, v roku 1991. Podporil niekoľko veľkých maloobchodných spoločností pôsobiacich na trhoch strednej Európy vrátane Slovenska. V roku 2000 predal spoločnosť GfK a pripojil sa k regionálnemu riadeniu tohto vedeckého konglomerátu vo Viedni. V tejto funkcii Tomáš dohliadal a rozvíjal svoju činnosť v strednej a východnej Európe, na Strednom východe, v Turecku a v Afrike. V roku 2015 sa Tomáš vrátil späť domov do Prahy a baví sa ako konzultant, kouč, rečník, blogger http://www.tristiri.cz/ a manažér obsahu pre vedúce obchodné konferencie Blue Events http://www.blueevents.eu/ vrátane Retail Summit http://www.retail21.cz/ a Retail in Detail http://www.shopper21.cz/.

 

Martin Katriak, prezident Zväzu obchodu SR

V obchode pracuje od roku 1972, najprv v bývalom štátnom obchode Domáce potreby, PR Bratislava, od roku 1975 v COOP Jednote Slovensko, a to na rôznych pozíciách, od roku 1990 ako podpredseda predstavenstva. Prakticky počas celej svojej odbornej kariéry sa zaoberá problematikou ochrany práv a záujmov obchodníkov, v tomto smere je partnerom pre poslancov NR SR, ministerstvá a iné orgány štátnej a verejnej správy i Kanceláriu prezidenta republiky. V roku 2017 sa stal prezidentom Zväzu obchodu SR.

 

Pavol Zajac,  Senior Consultant Retailer Services, Nielsen

Pavol Zajac má v spoločnosti Nielsen na starosti vzťah s potravinovými a drogistickými reťazcami ako aj s čerpacími stanicami na Slovensku. Okrem analytického a obchodného poradenstva pôsobí aj ako odborník na maloobchodné trendy na Slovensku. Do spoločnosti Nielsen sa vrátil po pôsobení v maloobchodnom reťazci Tesco. Tu nadobúdal skúsenosti s využitím dátových analýz v praxi ako market data manager pre strednú Európu. Študoval na Fakulte managementu Univerzity Komenského v Bratislave.    

 

Martin Dolejš, Head of Commerce Development, Czech Republic & Slovakia, Mastercard Europe

Ve společnosti Mastercard Europe působí Martin na pozici Head of Commerce Development CZ & SK a zabývá se především rozvojem akceptace plateb kartou v různých odvětvích v rámci České republiky a Slovenska. Mimo jiné se aktivně věnuje spolupráci s městy a veřejnou správou v otázkách implementace nových technologií a tématu Smart Cities. V posledních letech se aktivně podílel především na projektech v oblasti veřejné dopravy, digitální identifikace občana a bezhotovostních eventů.

Martin do Mastercard přešel ze společnosti O2 Czech Republic, kde vedl obchodní týmu O2 Media, který se zabýval se především rozvojem a prodejem nových produktů postavených na detailní znalosti zákaznických dat. Byl zodpovědný za analýzy zákaznických dat pro retailové řetězce a obchodníky s pobočkovou sítí za účelem plánování obchodní a marketingové strategie.

 

Petr Bena, obchodný  riaditeľ, ALZA

Petr Bena přišel do Alzy z mezinárodní firmy Procter & Gamble, v rámci níž strávil více než deset let v zahraničí. I bez předchozích zkušeností z online byznysu se v tomto dynamickém prostředí rychle zorientoval a v pozici ředitele Sales & Purchasing nyní řídí nákup a prodej u jedničky českého ecommerce, kde buduje tradiční i nové miliardové e-shopy. Mimo to ve firmě založil úspěšný Trainee program a se svou alma mater – Vysokou školou ekonomickou v Praze – dojednal vznik nového předmětu Ecommerce B2C, kde přednáší výhradně odborníci z Alzy včetně jeho samotného. 

 

Ing. Martin Podhradský, konateľ spoločnosti dm drogerie markt

Ing. Martin Podhradský sa narodil v Bratislave a vyštudoval Obchodnú fakultu VŠE v Bratislave. Konateľom spoločnosti dm drogerie markt je od roku 1995.

 

​Martin Grygařík, Obchodný riaditeľ, Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.

Martin Grygařík je obchodným riaditeľom spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko od roku 2017. Zodpovedá za predaj značiek ako Pilsner Urquell, Šariš, Birell, Velkopopovický Kozel, Gambrinus a ďalšie na slovenskom trhu a celkový rozvoj spoločnosti. Je členom najvyššieho vedenia Plzeňského Prazdroja pre Slovensko a Českú republiku. Pred príchodom na Slovensko pôsobil viac ako 5 rokov na pozícii riaditeľa pre kľúčových zákazníkov Plzeňského Prazdroja v Českej republike. V spoločnosti pôsobí celkovo viac ako 25 rokov a jeho profesionálna kariéra je zameraná najmä na oblasť riadenia retailu, v ktorej spoločnosť dlhodobo patrí, na základe hodnotenia Advantage reportu, k najlepším na trhu v Českej republike a najnovšie aj na Slovensku.

Partneri

Odborní garanti:

 

 

 

Hlavný partner:

 

 

 

Podobné podujatia