MILENIÁLI 2018

27. feb 2018
Hotel Saffron Bratislava

Youtuberi Expl0ited a Selassie pozývajú na konferenciu Mileniáli, kde premiérovo vystúpia ako moderátorské duo! Príďte si vypočuť všetko o mileniáloch od mileniálov.

 

Konferenciou vás budú sprevádzať dvaja najznámejší slovenskí youtuberi  EXPL0ITED a Selassie.

9.00 - 9.15 ÚVOD

9.15 - 9.35 KICK OFF   -   Akí sú mileniáli ?
Denisa Lakatošová (NMS Market Research) Predstavenie výsledkov najrozsiahlejšej slovenskej štúdie o mileniáloch

BLOK 1       Generácia Y – starší mileniáli
9.35 - 9.55   Laci Strike (tanečník)
9.55 - 10.20 Michal Mühl SIEA

10.20 - 10.45 Coffee break

BLOK 2  Generácia Z - Mladší mileniáli
10.45 - 11.05    Dominika Šimoňaková (Milka) Dlhodobé využívanie youtuberov v kampaniach
11.05 - 11.25    Expl0ited a Moma (youtuberi) Ako spolupracovať s youtuberom?
11.25 - 11.45    Martin Hýrošš (Slovenská sporiteľňa) Dlhodobá youtuberská kampaň Space

11.45 - 12.30 BRUNCH

12.30 - 13.00 BLOK 3    Prekvapenie

13. 00 - 14.20 BLOK 4   
Rast mileniálskych médií, špecifiká a budúcnosť:
Samuel Majdek (marketingový riaditeľ Refresher.sk)
Vladimír Neštiak (Sector.sk) Od odborného časopisu pre nadšencov počítačových hier až po mileniálsky mainstream a youtuberov
Tatiana Ďuricová (generálna riaditeľka Europa2)
 Igor Záhradník (DayByMe – sociálne sieť mikroinfluencerov)

14.20 - 14.50 Coffee break

14.50 - 15.50 BLOK 5  subkultúry a trend mikroinfluencerov
PANEL - moderátor Mário Lapoš a Mirka Jarošová
Michal Novotný aka YAK.SHA (manažér, promotér, majiteľ hudobného vydavateľstva)
Fresshion (fashion blogerka)
Tomáš Slamka (barber)
Jozef Orgonáš (#cestujemespolu)

15.50 - 16.00  ZÁVER

 

 

PETER ALTOF alias EXPL0ITED

  • Patrí medzi elitných slovenských youtuberov s obrovským zásahom
  • Na YouTube ho sleduje viac ako 800 000 odberateľov, na Instagrame viac ako pol milióna
  • Videá začal točiť ako stredoškolák, neskôr sa k nemu pridal spolužiak Matúš, ktorý je dnes tiež jeden z TOP SK youtuberov
  • Za knihu Nie som básnik získal ocenenie Panta Rhei Awards
  • Tvorí pár s youtuberkou Momou
  • Na konferencii Mileniáli povie viac o svojom fungovaní na YouTube, Instagrame a Facebooku, práci s publikom, ale tiež o tom, ako pristupuje ku komerčným spoluprácam

MATEJ SLAŽANSKÝ alias Selassie alias MenameSelassie

  • Patrí k slovenskej youtuberskej špičke.
  • Na Youtube má 567 000 odberateľov, na Instagrame 276 000 followerov.
  • Na YouTube začínal formátom Let´s play, dnes točí videá na rôzne témy zo života, nevyhýba sa ani spoločensky prospešným témam.
  • Jeho tvár je známa aj z kampane Slovenskej sporiteľne - Space účet pre mladých. 
  • Pre Nadáciu otvorenej spoločnosti nakrútil sériu veľmi úspešných videí „Výlety naslepo“, ktorých cieľom bolo búrať stereotypy.
  • S Expl0itedom zapojili do kampane pre Globsec Policy Institute, v ktorej upozorňovali mladých ľudí na hrozbu fake news a dávali im návod, ako ich odhaliť.
  • Na konferencii Mileniáli bude mať Selassie spolu s Expl0itedom svoju moderátorskú premiéru.
     

MARTINA HORŇÁKOVÁ alias MOMA

  • Patrí medzi elitné slovenské youtuberky s veľkým zásahom
  • Na YouTube i Instagrame ju sleduje zhodne 376 000 fanúšikov
  • V roku 2015 bola Blogerkou roka v kategórii móda.
  • Na konferencii porozpráva o svojom prerode z blogerky na youtuberku, o čom rada točí videá, s ktorými značkami pracovala a aký má recept na úspešnú kampaň
     

DENISA LAKATOŠOVÁ

  • Client Service Manager, NMS Market Research
  • Predstaví kľúčové výsledkov najrozsiahlejšej štúdie o slovenských mileniáloch - ich nákupné správanie, preferencie, záujmy a zlozvyky, čo ich vie zaujať a čo naopak považujú za nemoderné

 

 LADISLAV NEUSCHL alias LACI STRIKE

  • Známy slovenský tanečník, choreograf a podnikateľ. Vedie Street Dance Academy, kde odovzdáva svoje viac ako 20-ročné skúsenosti mladým tanečníkom.
  • Patrí medzi najvýraznejších influencerov s najväčším zásahom na generáciu Y
  • Na FB má 133 000 fanúšikov, na Instagrame 28 400
  • Laci bude rozprávať o budovaní svojich kanálov na Facebooku a Instagrame, práci s komunitou a komerčných spoluprácach so značkami

 

MICHAL MÜHL

  • Projektový manažér Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry
  • Sekcia inovácií a medzinárodnej spolupráce
  • Michal vedie v rámci národného projektu inovujme.sk tím lektorov pre kreatívne workshopy na stredných školách po celom Slovensku.
  • Organizuje a vedie desiatky inovačných a kreatívnych aktivít pre generáciu Y a Z.
  • Národný projekt inovujme.sk má za ciel zvýšiť inovačné povedomie mladej generácie, prebudiť a podporiť v nich kreativitu, ukazovať pozitívne príklady rovesníkov a motivovať mladých ľudí k podnikaniu a inováciám.
  • Bude rozprávať o kreativite a nápadoch na školách ale aj v bežnom živote študentov, ich vnímaní inovácií a o tom, ako nás dnešné nápady mladých ľudí ovplyvnia v budúcnosti.
     

 

MARTIN HÝROŠŠ

  • Digital Marketing & Media specialist, Slovenská sporiteľňa
  • Celú svoju profesionálnu kariéru sa venuje digitálu a sociálnym médiám, realizoval kampane na strane mediálnej a digitálnej agentúry, tak i na strane klienta
  • Dlhodobá youtuberská kampaň na Space účet pre mladých primárne s youtuberom Selassiem pomáha najväčšej slovenskej banke, Slovenskej sporiteľni, získať nových zákazníkov z radov mileniálov

 

DOMINIKA ŠIMOŇÁKOVÁ

  • Brand manažérka značky Milka v Mondelēz International
  • Milka dlhodobo spolupracuje s youtubermi
  • Dominika na konferencii predstaví úspešné kampane s youtubermi a vývoj, ktorým prešli ako kampane, tak i youtuberi a ich obsah
     

SAMUEL MAJDEK

  • Marketingový riaditeľ Refresher.sk
  • Kultový mileniálsky portál Refresher.sk, pôvodne maturitný projekt, vznikol v roku 2011, dnes patrí s 523 000 reálnymi používateľmi mesačne medzi TOP 25 slovenských obsahových webov a je najväčším portálom pre mileniálov.
  • Celý projekt tvorí a riadi tím mileniálov, ktorí tvoria obsah pre svojich rovesníkov.
  • Od vzniku využívajú komunikáciu na sociálnych sieťach a spoluprácu s influencermi.
  • Projekt pôsobí medzinárodne, plne lokalizovane na Slovensku a v Českej Republike.

 

 VLADIMÍR NEŠTIAK

 

  • Šéfuje najväčšiemu hernému portálu Sector.sk
  • Absolvoval prechod od úzkej gamerskej komunity k širokej skupine mileniálov
  • Bol pri vzniku slovenského youtuberstva (väčšina youtuberov začínala s formátmi Let‘ s Play)
  • Pomáha viacerým popredným slovenských youtuberov
  • Porozpráva o komerčnej stránke youtuberstva a o tom ako správne osloviť mileniálov

 

TATIANA ĎURICOVÁ

  • Skúsená marketérka stojí na čele rádia Europa 2 od roku 2016v
  • Europa 2 je najsilnejšie slovenské rádio na Facebooku, kde má takmer 600 000 fanúšikov (a takmer 70 000 na Instagrame)v
  • Bude rozprávať o prerode z klasického média na mileniálske

 

IGOR ZÁHRADNÍK

  • Spoluzakladateľ prvej lifestylovej platformy pre mileniálov na Slovensku a v Čechách - DayByMe,
  • DayByMe oslovuje komunitu viac ako 900 000 ľudí a je miestom vzniku mnohých mikroinfluencerov pre oblasti food, travel a fashion
  • Porozpráva o budovaní sociálnej siete pre mileniálov a využití mikroinfluencerov v kampaniach

 

MICHAL NOVOTNÝ alias YAK.SHA

  • Majiteľ hudobného vydavateľstva (F*ck Them), promotér a spoluzakladateľ módnej značky PAY.Clothing
  • Zastrešuje mladých hip-hopových umelcov ako HAHA Crew, Gleb, Radikal, ale hip-hopové talenty v USA
  • Patril medzi zakladateľov populárneho streetwise e-shopu Queens.cz
  • Instagram: 25 000
  • Facebook: 10 300

 

REBEKA DOSTÁLKOVÁ alias FRESSHION

  • Rebeka bloguje od januára 2010 na Fresshion.com
  • Píše o sebe, móde, jedle, oblečení, cestovaní, outfitoch, kapkejkoch, kozmetike a o všetkom, čo ju baví. vStala sa Blogerkou roka 2015 v kategórii Móda a patrí medzi najznámejšie blogerky na Slovensku
  • Okrem blogovania pripravuje už i video content.v
  • Instagram: 9 500
  • FB: 10 500

 

TOMÁŠ BARBER SLAMKA

  • Tomáš je typickým predstaviteľom hneď niekoľkých subkultúr
  • Fanúšikovia kickboxu ho poznajú ako dlhoročného moderátora a rozhodcu
  • Istý čas sa aktívne venoval triatlonu a absolvoval viacero pretekov
  • Dnes patrí medzi najznámejších holičov/barberov – založil a riadi eshop Barber.sk, vedie barberský salón Hero Barber

 

JOZEF ORGONÁŠ

  • travel bloger, športovec, event manažér
  • spolu s manželkou Hankou pravidelne spoznávajú a predstavujú krásne miesta vo svete, ale i v Európe a na Slovensku
  • web www.cestujemespolu.com okrem reportáží, foto a video galérií z ciest obsahuje aj množstvo praktických tipov a trikov, ako cestovať aj pri bežnom zamestnaní
  • Facebook: 47 670
  • Instagram: 2 770

 

 

 

 

 




 

Údaje označené hviezdičkou sú povinné.
Účastnický poplatok
Vybraný účastnický poplatok: účastnícky poplatok -- 150 € bez DPH (180 € s DPH) na osobu
Účastnícky poplatok 150€ bez DPH do 31.1.2018. Od 1.2.2018 účastnícky poplatok 180€ bez DPH
Konečná cena Vám bude potvrdená e-mailom.
Zl'avy
Výsledná cena je 150 € bez DPH (180 € s DPH) na osobu.
Všeobecné obchodné podmienky
Zaslaním vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kontaktná adresa

MAFRA Slovakia, a.s.
Nobelova 34
836 05 Bratislava 3

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sa,
vložka č.: 476/B.

IČO: 31333524
DIČ: 2020298984
IČO DPH: SK2020298984

Bankové spojenie:
č. účtu: 2626844466/1100
banka: Tatra banka, a.s.
BIC: TATRSKBX
IBAN: SK13 1100 0000 0026 2684 4466

Zrušiť

Partneri

Odborní garanti:

 

 

Mediálni partneri:

 

 

 

Podobné podujatia