Living on the edge 2018

19. apr 2018
HOTEL CROWNE PLAZA BRATISLAVA

Digitál je dnes to, čo mení fungovanie tohto trhu. Pozrite sa s nami na to, ako zmenil myslenie zadávateľov a ako sa novým podmienkam prispôsobili médiá.
Living on the edge je úspešná konferencia zameraná na český a slovenský mediálny trh a marketingový trh.
Cieľová skupina: média a marketéri

 

Komu je konferencia určená:
Riaditelia mediálnych spoločností, riaditelia mediálnych agentúr, riaditelia reklamných agentúr, marketingoví riaditelia, marketingoví manažéri, kreatívni riaditelia, obchodní riaditelia, PR manažéri, riaditelia komunikácie, account manažéri, freelanceri a všetci nadšenci marketingu a médií ...

Popis konferencie:
LOTE už tradične prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je  určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom  biznise. Ide o odborníkov, ktorí pracujú na strane zadávateľov, ale aj v médiách, mediálnych agentúrach, kreatívnych a digitálnych agentúrach, PR agentúrach, ale aj ako  freelanceri.

Média: Skončil sa čas krátkodobých riešení

Pre médiá sa skončil čas krátkodobých riešení. Globálni hráči dominujú lokálnym trhom čoraz viac, prežijú len najlepší. Nastal čas rozmýšľať nad dlhodobo udržateľným biznisom. Tak na presýtených televíznych trhoch, ako aj v online.

Marketing: Návrat k značke

Značky už pochopili, že digitálna stratégia nie je komplexná stratégia. To, čo značky potrebujú, aby boli úspešné, je návrat k podstate značky ako takej. Ako sa to ale dá popri neustále sa meniacim  trendom v online, s príchodom botov a umelej inteligencie? Prežije ten, kto nájde správny balans.

 

Parkovanie

Parkovať môžete na parkovisku hotela CROWNE PLAZA, AUSTRIA TREND, TATRA CENTRUM

 

MARKETING SUMMIT - NÁVRAT K ZNAČKE

Značky už pochopili, že digitálna stratégia nie je komplexná stratégia. To, čo značky potrebujú, aby boli úspešné, je návrat k podstate značky ako takej. Ako sa to ale dá popri neustále sa meniacim  trendom v online, s príchodom botov a umelej inteligencie? Prežije ten, kto nájde správny balans. 

8:30 – 9:00 Príchod a registrácia účastníkov

9:00 - 9:15    Úvod konferencie

9:15 – 10:30

Čo sa pokazilo alebo: kde sa stala chyba?

Alebo o tom, aké dych vyrážajúce chyby urobili známe značky v poslednom roku.

Pavol Minár, FKM UCM Trnava, Board Member / Brand Storyteller Zaraguza Prague a zároveň moderátor konferencie

 

Cut the crap: Alebo čo je v brandingu dôležité a na čo sa radšej vykašlite

Marketing bol vždy plný dojmológií, módnych výstrelkov, ezoteriky alebo jednoducho bullshitu. Marketéri vďaka tomu niekedy zabúdajú, že cieľom brandingu je dosiahnuť, aby nakupovalo viac ľudí a za vyššiu cenu. Tak sa pozrime, čo hovoria dáta: Čo je dôležité, čo sa po nástupe technológií a internetu zmenilo a čo zostalo rovnaké? 

Richard Mareček, Strategy Director Mayer/McCann Erickson

 

 

Načo nám je prieskum značky?!

Kto, kedy a prečo vymyslel všetky parametre sledovania značiek a na čo to v realite vlastne komu je?

Michal Vyšinský a Stanislava Púčková, 2muse

 

10:30 – 10:45 Coffee break

10:45 – 11:15

Vitajte v novom svete dospelých a dajte šancu mladým (prednáška v anglickom jazyku)

Ako sa po desiatich rokoch od veľkej recesie vyvinul život pre 16 – 35 ročných? Veľký prieskum vás zoznámi s touto generáciou v podobe jednotlivcov, zamestnancov a spotrebiteľov.

Claire Hyland, Head of The Youth Lab, Thinkhouse, Dublin

 

11:15 – 11:45

Reklama je o silnom egu, budovanie značky o pokore

Prečo sú niektoré značky úspešnejšie ako druhé? A aké miesto v tom zohráva kreativita? Ako sa buduje trvalo úspešná značka?

Daniel Bradáč, managing partner Generations

 

11:45 – 12:45 Obed 

12:45 – 13:05

We believe in people

Prednáška na tému, ako budovať značku zamestnávateľa zvnútra. O firemnej kultúre, ako základe pre budovanie značky zamestnávateľa. O prístupe IKEA k Talent Managementu.

Eliška Novotná, Leadership a talent manažérka IKEA ČR, SR a Maďarsko

 

13:05 – 14:00

Si pripravený na 40 rokov brand buildingu?

Ver mojej skúsenosti, čo na začiatku zanedbáš sa Ti v neskoršom veku nepríjemne vráti a už to nebudeš môcť zmeniť.

Norbert Lojko, marketing konzultant

 

Je kandidát samostatná značka, alebo nástroj v rukách marketérov?

Dokážu marketéri zázraky? Čo je dôležitejšie, značka strany, alebo kandidáta?

Václav Hřích, výkonný riaditeľ výskumnej agentúry AKO

Branislav Masarovič, poradca predsedu, riaditeľ odboru komunikácie a propagácie, Bratislavský samosprávny kraj

 

Čo robil? #zimnykoval #moderoval #znackoval #budoval #provokoval

Pri kreovaní nemoderátorských projektov zistil, že musí začať uvažovať o značke – o postupnom budovaní značky.

Milan JunioR Zimnýkoval, moderátor

 

14:00 – 14:15 Coffee break

14:15 – 14:45

Brand Activism, alebo čo by mali robiť značky, keď ľudia pochodujú v uliciach (prednáška v anglickom jazyku)

Značky dokážu oveľa viac, než si mnohé myslia. Formujú vkus a hodnoty nielen svojich zákazníkov. Otázne je, majú aj dosť odvahy, prevziať na seba zodpovednosť? V situácii, keď je dôvera ľudí v štát na kriticky nízkej úrovni by mohli byť práve značky tými, ktorí zaplnia priepasť medzi štátom a jeho občanmi. Aktuálny prieskum o reputácii značiek ukázal, že spotrebiteľov dnes viac ako technologické inovácie zaujíma, ako sa značky správajú k spoločnosti, v ktorej podnikajú, a ako prispievajú k jej rozvoju.  Je to smer, ktorým sa bude uberať PR? Elise Mitchell z USA sa na to pozrie z globálneho a amerického pohľadu. Michaela Benedigová sa pozrie na to, ako na to reagujú firmy na Slovensku.

Elise Mitchell, CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network, President ICCO

Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame

14:45 – 16:15

Kašľať na brandy, hurá do digitálu!

Prednáška o tom, prečo branža zabúda na dlhé roky hodnotnej praxe budovania značiek a stále častejšie rieši iba trendy. 

Andrej Csino, marketingový a kreatívny konzultant

 

Responsive branding 

Jednou zo superschopností ktorejkoľvek značky v dobe digitálu je schopnosť pružne reagovať a prispôsobiť sa nielen aktuálnej situácii, cieľovej skupine ale aj mediálnym formátom.

Michal Salva, Creative Director daren&curtis

 

Značka vs. Výkon: Ako robí Zonky z malej značky veľkú

Prečo v Zonky budujú značku zvnútra von a prečo je pre nich zákazník vždy na prvom mieste? Ako dizajnujú brandové kampane, aby pomáhali zľavniť výkonnostné kampane každý deň?

Jakub Strýček, marketing director Zonky

 

MÉDIA SUMMIT - Skončil sa čas krátkodobých riešení

Pre médiá sa skončil čas krátkodobých riešení. Globálni hráči dominujú lokálnym trhom čoraz viac, prežijú len najlepší. Nastal čas rozmýšľať nad dlhodobo udržateľným biznisom. Tak na presýtených televíznych trhoch, ako aj v online.

8:30 – 9:00 Príchod a registrácia účastníkov

9 00 – 9 15 Úvod konferencie

9:15 – 10:00

Médiá ako biznis

Aký bol rok 2017 pre médiá a čo môžeme očakávať v roku 2018?

Ivan Antala, generálny riaditeľ Rádio Expres

Martin Mác, generálny riaditeľ Zoznam

Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ Mafra Slovakia

Miroslav Pagáč, digital director, Zenith

Matthias Settele, generálny riaditeľ Markíza

Michal Teplica, generálny riaditeľ News and Media Holding

 

10: 00 – 10:30

10 tipov pre efektívnu reklamu na reklamu na YouTube

Čo najlepšie funguje na YouTube? Akú kreatívu zvoliť pre iný formát? Ako upraviť kreatívu  pre YouTube? Aká  je optimálna dĺžka? Na základe dát a poznatkov z kampaní si ukážeme tipy a triky pre úspešnú kampaň na YouTube.

Petr Houzar,  Sales Manager CZ/SK, Google Czech Republic

 

10:30 – 10:45 Coffee break 

​10:45 – 11:15

Európski digitálni Vikingovia

Ako si škandinávske „mediatech“ spoločnosti a startupy podmanili svet a čo z toho vieme aplikovať na Slovensku?

Leo Heijbel,  Head of Marketing, Strossle

 

11:15 – 12:15

HbbTV a Slováci. Ako si rozumejú s červeným tlačítkom

Čo vedia slovenskí užívatelia o HbbTV a ako sa k nej stavajú? Je HbbTV technológiou budúcnosti? Senior Research Manager Hana Friedlaenderová odpovie nielen na tieto otázky na základe výskumu Nielsen Admosphere. Predstaví tiež nedávno spustené nezávislé meranie HbbTV v rámci českého peoplemetrového projektu.

Hana Friedlaenderová, Senior Research & Insights Manager Nielsen Admosphere

 

Čo televízii a zadávateľom prinieslo HbbTV? Alebo aký je dnes potenciál HbbTV?

Markíza ako prvá spustila v decembri minulého roka HbbTV. Pripojila sa tak k úspešnému modelu rozvoja tejto platformy. Čo táto revolúcia priniesla a prinesie televíziám a inzerentom na Slovensku? 

Lukáš Hnilička, CEO spoločnosti Hybrid

Štefan Engitechnický manažér nových médií TV Markíza 

 

HbbTV a programatická reklama

Programatická reklama so sebou prináša výhody a možnosti, na ktoré sú inzerenti zvyknutí už z internetového prostredia. Čo však môžu zadávatelia očakávať z programatického nákupu reklamy v HbbTV? Ako môže programatika pomôcť zadávateľom v realizácii kampaní na najväčšej obrazovke a čo nové im prinesie? Vysvetlíme si to na príklade case study značky UPC, kde bola realizovaná prvá interaktívna programatická kampaň v HbbTV.

David Kratochvíl, Client Manager, R2B2

 

12: 15 – 13: 00 Obed 

​13 00 – 14 00

Sila televízií? Kvalitný lokálny obsah

Tibor Búza, riaditeľ Sekcie programových služieb STV

Anna Lenerová, Content Management & Sport rights, O2 Česká republika

Pavol Miller, Executive Director, Mega Max Media

Petr Horák, Výkonný riaditeľ televízie ÓČKO

 

 14:00 – 14:40

Programatické nakupovanie ako z neho môžeme profitovať všetci?

Programatické nakupovanie zaznamenalo u nás minulý rok veľký boom. Čo prinieslo trhu, aké najväčšie výhody od neho môžeme očakávať a ako sa bude vyvíjať ďalej. Ako využiť programatické nakupovanie tak, aby z neho mali profit vsetci – zadávatelia, agentúry a aj médium.

Daniel Zaiček, Business Development Director, Performics

 

Vyťažte z programatického nákupu čo najviac

Povýšte umelú inteligenciu na sofistikovaný nákup. Vďaka dátam, ktoré sa dajú monetizovať.

Radovan PišnýHead of Digital, Wavemaker Slovakia

 

 14:40 – 15:00

Skvelý obsah je najlepší predajný nástroj

Médiá i online inzerenti dlhodobo bojujú s adblockmi a bannerovou slepotou. Aké výhody im ponúka content marketing a natívna reklama? Akú stratégiu zvoliť aby fungovala čo najlepšie? Príklady, z ktorých vyťažili zadávatelia, a nadchli publikum.

Filip Kuna, Managing Director SK & CZ - Strossle

 

15:00 – 16:15

Využite médiá v svoj prospech

Ako budovať efektívny zásah v online, ktorý podporí predaje offline?

Juraj PobjeckýStrategy Director, Zaraguza

Pavol KrutýMedia Planner, Zaraguza

 

Keď digitál nie je džungľa

ZOOT je fashion portál, ktorého cieľová skupina žije predovšetkým v digitálnom prostredí. Aj preto značka ZOOT využila na komunikáciu online. Ktoré formáty a platformy dnes hodnotí ako efektívne? Čo sa osvedčilo viac Facebook alebo Instagram? Aké kroky pomohli tomu, že sa zo značky stal obľúbený love brand mladých?

Zora Roth, Marketing manager, ZOOT SK

 

Najlepšia stratégia pre sociálne siete alebo ako neskončiť po ďalšom Explore Feede

Oplatí sa nám investovať do budovania sociálnych médií? Niektoré prídu, iné odídu. Nastavujú pravidlá, ktoré dokážu zo dňa na deň komplikovať základy našej komunikácie. Napriek tomu sa predbiehame, kto má viac lajkov a srdiečok. Prečo?

Peter Šurín, Strategy director, Elite Solutions

 

16:15 - 16:45 

Najzásadnejšie zmeny a novinky v GDPR: Čo ešte môžu firmy urobiť na poslednú chvíľu?

Spoločnosti čakajú v súvislosti s GDPR nové nastavenie v digitále. Ako sa majú marketingové oddelenia a klienti pripraviť na GDPR? Čo presne  znamená pojem osobný údaj a ako sa zmení jeho definícia po nadobudnutí platnosti GDPR čo bude už 25. mája. Ktorých marketingových nástrojov sa zmeny týkajú najviac a ktoré zmeny sú najzásadnejšie?

Ján Gajan, vedúci advokát a partner HMG Advisory Group

 

​*zmena programu vyhradená

 

SPEAKRI MARKETING

 

Pavol Minár, FKM UCM Trnava, Board Member / Brand Storyteller Zaraguza Prague

 

Čo sa pokazilo, alebo: kde sa stala chyba?: O tom, aké dychvyrážajúce chyby urobili známe značky v poslednom roku.

Pavol Minár je vášnivý fanúšik storytellingu. Viac ako 20 rokov skúseností v reklame, budovaní značiek, marketingu, poradenstve a prieskume trhu na Slovensku, Českej republike, Rumunsku, Slovinsku, Ukrajine, Rakúsku, Veľkej Británii a inde. Ocenenie z Cannes Lions, Golden Drum a Eurobest, držiteľ Klinca a Effie Awards zo Slovenska, Rumunska a Českej republiky.

Podľa ročenky „Kto je kto“ mesačníka Stratégie (september 2017) patrí medzi osobnosti, ktoré formujú biznis na Slovensku.

 

Elise Mitchell, CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network, President ICCO

 

ICCO prezidentka Elise Mitchell je dokonalou strategickou, komunikačnou a obchodnou líderkou, ktorej podnikateľský duch pomohol vybudovať z PR agentúry Mitchell jednu z desiatich najrýchlejšie rozvíjajúcich sa firiem na svete. Pod jej vedením vzrástla firma o viac ako 500% za päť rokov. Firma Mitchell sa stala dvojnásobným víťazom agentúry roka a do jej portfólia patria známe značky ako Walmart, Procter & Gamble, Hilton Worldwide, Kraft, Del Monte, Canon, Merck a ďalšie. Elise na konci roka 2012 predala svoju spoločnosť sieti Dentsu Aegis a dnes pôsobí ako CEO Mitchell Communications Group & Dentsu Aegis Public Relations Network. Je prezidentkou ICCO – International communications consultancy organisation.

 

Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame

Brand Activism alebo čo by mali robiť značky, keď ľudia pochodujú v uliciach

Michaela Benedigová patrí medzi najskúsenejších špecialistov na reputáciu značiek na Slovensku. Jej obľúbeným heslom pri formovaní úspešných značiek je: „V dnešnej dobe sociálnych sietí je vaša firma prakticky nahá, ľudia o nej vedia všetko. Preto by sa mala snažiť, aby bola v dobrej forme – nielen fyzicky, ale aj morálne.“ Podľa Michaely dnes značky ovplyvňujú aj to, ako sa ľudia správajú, a to znamená nové zodpovednosti pre marketérov: „Sú zodpovední nielen za outfit značky, ale aj za jej morálku, a to, ako ňou menia spoločnosť.“

 

Michal Salva, Creative Director v daren&curtis

 

Michal Salva pôsobí v brand-buildingovej agentúre daren&curtis na pozícii Creative Director. S budovaním úspešných značiek má niekoľkoročné skúsenosti. Začínal pred 10 rokmi ako grafický dizajnér, ktorý navrhoval logá, korporátne identity a weby. Ako Digital Art Director sa podieľal na príprave rôznych online formátov a digitálnych kampaní pre slovenských a zahraničných klientov. Aktuálne sa venuje vedeniu kreatívneho tímu ale aj návrhom a realizácií komplexných kampaní pre menších a stredne veľkých klientov. Za svoju doterajšiu prácu získal niekoľko ocenení na Slovensku aj v zahraničí.

 

Richard Mareček, Strategy Director Mayer/McCann Erickson

 

Tvrdí, že nie je dôležité sa snažiť o odlišnosť, pretože ľudia aj tak značkám nevenujú veľa pozornosti, ale treba nájsť jedinečné signály, ktoré zabezpečia, že je značku vidieť. Richard Mareček, ktorý je v súčasnosti hlavným  stratégom v agentúre Mayer/McCann Erickson, sa na konferencii LOTE 2018 podelí o svoje skúsenosti a názory s brandingom značiek. O sebe hovorí  že je geek, ktorý má rad vedu a robí marketing a reklamu pre život. Pomáha značkám rásť a nenávidí bullshity. Pôsobí  aj ako konzultant vo vlastnej spoločnosti Wu Wei a píše blog na MarketingPunk.blog.

 

Claire Hyland, Head of The Youth Lab, Thinkhouse, Dublin

Claire vedie oddelenie The Youth Lab v agentúre Thinkhouse. Úlohou tohto oddelenia je skúmať mladých, pomáhať značkám pochopiť ich správanie a spájať ich s ľuďmi vo veku 16 – 35 rokov. Claire má viac ako sedemnásťročné skúsenosti s plánovaním a strategickými úlohami v agentúrach v Londýne, New Yorku a Dubline. Jej vášňou je prezentovať reálne, nefiltrované pravdy o živote dnešných mladých ľuďoch.

 

Michal Vyšinský, 2muse

 

Stanislava Púčková, 2muse

Načo nám je prieskum značky?! Kto, kedy a prečo vymyslel všetky parametre sledovania značiek a na čo to v realite vlastne komu je?

Michal a Stanka sú prieskumníci srdcom a dušou. V roku 2009 sa rozhodli nenechať sa zomlieť systémom globálneho prieskumného trhu a založili nezávislú agentúru 2muse. V nej rozvíjajú talent ľudí, ktorí radi prichádzajú veciam na koreň a ich ambíciou je koncentrovať v 2muse najlepšie prieskumné mozgy na Slovensku. Potrpia si na kvalitu odvedenej práce a veria tomu, že aj komplikované analytické témy môžu byť jasné a zrozumiteľné. Veď vo finále prieskumy využívame na to, aby sme rozumeli svojej situácii a vedeli sa správne rozhodnúť.

 

Norbert Lojko, marketing konzultant

​​Budovanie osobnej značky: Si pripravený na 40 rokov brand buildingu? Uvedomuješ si, že väčšina z nás bude pracovať minimálne 40 rokov? Ak sa chceš odlíšiť od davu, musíš si začať budovať svoju osobnú značku. Máš ciele, stratégiu a plán ako tých 40 rokov prežiješ? Skúsenosť hovorí, že čo na začiatku zanedbáš sa v neskoršom veku nepríjemne vráti a už sa nebude dať zmeniť.

Norbert Lojko od svojich dvadsiatich rokov pracuje v marketingovej brandži. Za 25 rokov marketingovej kariéry prešiel vzostupmi i pádmi a o svoje skúsenosti, ako (ne)budoval svoju osobnú značku, sa rád podelí. Pracoval ako manažér v médiách, mediálnych a reklamných agentúrach, veľkej medzinárodnej korporácii i veľkej domácej firme. Počas svojej kariéry efektívne riadil malé, veľké i veľmi veľké marketingové rozpočty.

Norbert Lojko je skúsený marketér, ktorý verí v zdravý rozum a jednoduché riešenia problémov. Aj keď vždy kladie dôraz na komplexnú znalosť marketingového mixu a kontinuálne budovanie značky. To je aj dôvod, prečo sa stal hrdým členom zoskupenia United brand advisors, ktoré si kladie za cieľ zvyšovať povedomie o nevyhnutnosti budovania značky pre ďalší rozvoj biznisu. Norbert má ešte klasické marketingové vzdelanie. Na The Open University Business School (Milton Keynes, UK) absolvoval MBA so špecializáciou na marketing manažment.

Inšpiráciou pre prednášku na Living on the Edge 2018 „Návrat k značke“ bola ročná intenzívna komunikácia s personalistami a prekvapivé zistenie ako nízko je vnímaná hodnota a dôležitosť marketingu.

 

Milan JunioR Zimnýkoval, moderátor

Zdroj: Martin Fridner

Milan Zimnýkoval vyštudoval Filozofickú fakultu Prešovskej univerzity v Prešove. Už počas štúdia šéfoval internátnemu rádiu a vysielal v lokálnom rádiu Flash. Vo Fun Rádiu pracuje 14 rokov, počas ktorých sa pár rokov hľadal, medzitým rozbiehal rannú šou Adely a Sajfu ako produkčný, až sa nakoniec udomácnil v rannom vysielaní vo dvojici s Marcelom.

Okrem množstva firemných akcií a roadshow odvysielal a odmoderoval viac ako 50 live televíznych prenosov. Od Telerána, Miss Universe cez Legendy popu, Nikto nie je dokonalý sa dostal k celosvetovým formátom spoločnosti FREMANTLE ako Česko Slovensko má talent, Take me out, Heslo a Moja mama varí lepšie ako tvoja.

Všetky spomínané projekty majú spoločné jednu črtu/rukopis, ktorý obsahuje každý jeho projekt. Je to jeho osobnosť. A aj keď ho moderovanie baví, stále hľadal tú oblasť, ktorá by to vyjadrila najlepšie. Začal sa viac venovať tejto myšlienke a pri kreovaní svojich nemoderátorských projektov v rámci spoločnosti ZIMNYKOVAL zistil, že musí začať uvažovať o značke – o postupnom budovaní ZNAČKY.

O svojich skúsenostiach s budovaním vlastnej značky bude Junior hovoriť v rámci LOTE 2018.

 

Andrej Csino, marketingový a kreatívny konzultant

Kašľať na brandy, hurá do digitálu!: Prednáška o tom, prečo branža zabúda na dlhé roky hodnotnej praxe budovania značiek a stále častejšie rieši iba trendy. 

Andrej Csino má za sebou vyše 20 domácich a zahraničných kreatívnych ocenení a 17 rokov v reklamnej branži ako copywriter, kreatívny riaditeľ a stratég. 10 rokov pracoval na domácich aj zahraničných značkách v ATL agentúrach a 7 rokov v digitálnej, kde okrem iného rozbiehal prvé sociálne siete pre klientov ako je Orange, alebo Slovenská sporiteľňa. Počas uplynulých rokov silne propagoval digitálny integrovaný marketing, ale v poslednej dobe silne prezentuje potrebu návratu k brand marketingu a potrebe budovania značky, na čo sa podľa neho zabúda okrem iného aj kvôli juniorizácii marketingového prostredia.  Problém je, že prevláda intuitívny, a populárny „digital based marketing", bez potrebného brandbuildingu a teda akejkoľvek potrebnej strešnej marketingovej metodiky. Práve pod heslom „Back to brand" založil seniornú poradenskú platformu United brand advisors kde združuje odborníkov z rôznych oblastí marketingovej branže (PR, Digitál, Social, Research, Kreatíva, Výkonostný marketing, Médiá..).s cieľom hlásať návrat k značke a vzdelávať marketingové prostredie o tejto už takmer zabudnutej esencii marketingovej vedy.

 

Daniel Bradáč, managing partner Generations

Reklama je o silnom egu, budovanie značky o pokore: Prečo sú niektoré značky úspešnejšie ako druhé? A aké miesto v tom zohráva kreativita? Ako sa buduje trvalo úspešná značka? Čo rozhoduje o úspechu alebo neúspechu budovania značky?

Daniel Bradáč má 20-ročné skúseností s budovaním značiek. Pôsobil na top brand a marketingových pozíciách (Orange, Funfón, Poštová banka, ZP Dôvera) a tvrdí, že to, čo firmy dnes skutočne potrebujú a hľadajú je silná a konzistentná značka navonok aj dovnútra.

Bohužiaľ však často nevedia, ako sa k nej dopracujú, nevedia klásť správne otázky a agentúry im ponúkajú hneď riešenia alebo kampane. Tie však nie sú odpoveďou.

Daniel rozumie svetu korporácií a zároveň má skúsenosť z podnikania. Vie čo je kľúčové pre úspešné pochopenie a neskôr implementovanie vízie, DNA a pozicioningu značky. Klienti ho oslovujú najčastejšie takto: Nevieme čo máme komunikovať? Viete nám pomôcť s nájdením toho unikátneho, čo vo firme máme? V definovaní toho unikátneho pre zamestnancov aj potenciálnych zamestnancov, či klientov?!

 

Jakub Strýček, marketingový riaditeľ  Zonky

Jakub založil spoločnosť, ktorá pomáhala malým a stredným firmám s marketingom. Potom odišiel do médií. Staral sa o marketing v začiatkoch spravodajskej agentúry Mediafax, potom sa v skupine TV Nova venoval digitalizácii televízneho trhu, v Mafre šéfoval centrálny tím marketingu. Svoje skúsenosti a zručnosti dnes rozvíja v spoločnosti Zonky, kde riadi marketing a komunikáciu. V súčasnosti je jeho prioritou to, aby spoločnosť Zonky rástla a služba sa stala synonymom pre jednotku na fin techovej scéne nielen v Česku.

 

Eliška Novotná, Leadership a talent manažérka IKEA ČR, SR a Maďarsko

V IKEA pôsobí 16 rokov v oblasti HR. Má niekoľkoročné skúsenosti z oblasti riadenia ľudských zdrojov v rôznych IKEA organizáciách, ale aj ako Competence Development Manager pre IKEA Česká republika, Slovensko a Maďarsko. Posledný rok má na starosti Talent Management pre Českú republiku, Slovensko a Maďarsko. Angažuje a zastrešuje projekty na podporu Employer brandingu.

 

Václav Hřích, výkonný riaditeľ výskumnej agentúry AKO

Václav Hřích sa venuj marketingovému prieskumu 21 rokov. Od roku 2013 je predsedom SAVA (Slovenskej asociácie výskumných agentúr). Okrem meraní komerčných tém sa podieľal na  realizácií viac ako sto výskumov zameraných na meranie problematiky volebných preferencií  politických strán, kandidátov do obecných, mestských aj krajských zastupiteľstiev. Počas týchto meraní pozoroval narábanie so značkami strán a kandidátov a ich vplyvom na celkový úspech kampane. Od roku 2017 je členom marketingového zoskupenia United brand advisors.

 

Branislav Masarovič, poradca predsedu, riaditeľ odboru komunikácie a propagácie, Bratislavský samosprávny kraj

Branislav Masarovič sa dlhodobo zaoberá marketingom a politickými kampaňami. Majiteľ reklamnej agentúry Business & Marketing service. Predseda občianskeho združenia Priateľ v núdzi, ktoré sa venuje pomoci týraným ženám a deťom. Viedol politickú kampaň Jurajovi Drobovi (SaS). Momentálne pôsobí ako hlavný poradca predsedu Bratislavského samosprávneho kraja a riaditeľ komunikácie a propagácie

 

SPEAKRI MÉDIA

Leo Heijbel,  Head of Marketing, Strossle

Leo Heijbel je šéfom  marketingu v spoločnosti Strossle s dlhoročnými skúsenosťami v škandinávskom startup ekosystéme. Úspešne pomohol spoločnostiam vybudovať medzinárodný obchod od začiatku až po podnikanie v oblasti ľudských zdrojov, cestovného ruchu a mediálneho priemyslu. V spoločnosti Strossle Leo je zodpovedný za realizáciu globálnej marketingovej stratégie. Leo je vyhľadávaný rečník s dôkladnou znalosťou značky, marketingu, začínajúcich podnikateľov a komunikácie.

Je tiež  držiteľom titulu v etickej filozofii a magistrom ekonomiky. Keď nie je v práci, isto ho nájdete pri jeho veľkej vášni v improvizovanom divadle

 

Petr Houzar,  Sales Manager CZ/SK, Google Czech Republic

Čo najlepšie funguje na YouTube? Akú kreatívu zvoliť pre iný formát? Ako upraviť kreatívu  pre YouTube? Aká  je optimálna dĺžka? Na základe dát a poznatkov z kampaní si ukážeme tipy a triky pre úspešnú kampaň na YouTube.

Petr má v Googli na starosti mediálne a kreatívne agentúry, venuje sa platforme YouTube a téme budovania značky. Kedysi pracoval ako  manažér globálnej digitálnej komunikácie značiek Karlovarských minerálnych vôd, kde riešil komunikáciu na osemnástich trhoch. Pracoval tiež v digitálnom marketingu spoločnosti Vodafone, s primárnou zodpovednosťou za korporátnu online stratégiu, rozvoj sociánych sietí, vzťahy s vyvojármi a inovácie v oblasti digitálnej komunikácie a médií. Svoju profesijnú kariéru naštartoval v mediálnej agentúre Mindshare. Petr je držiteľom množstva českých a medzinárodných digitálnych ocenení.

 

Juraj Pobjecký, Strategy Director, Zaraguza

Juraj Pobjecký je hlavný stratég v agentúre Zaraguza, kde pracuje na takmer všetkých kampaniach agentúry. Z tých aktuálnych sa podieľal na novom komunikačnom koncepte pre Slovenskú sporiteľňu George, podieľa sa aj na online komunikácii pre Orange Slovensko. Okrem toho sa tento rok stal Google Partners Trainer pre oblasť Video Content.

 

Pavol Krutý, Media Planner, Zaraguza

Pavol Krutý pôsobí v agentúre Zaraguza ako dátový analytik a médiá stratég a pomáha veľkým spoločnostiam ako Orange, SLSP či SPP uspieť v dnešnom komplikovanom svete digitálneho  marketingu. Tento rok sa stal Google Partners Trainer v oblasti Grow with Google.

Ako budovať efektívny zásah v online, ktorý podporí predaje offline?

Kampaň Rytmus Shopping v Čechách a na Slovensku masívne podporila rast predajov Rexony, kampaň ORA prispela k tomu, že sa nápoj Ora v Slovinsku dokonca vypredal. Povieme si ako Zaraguza vytvorila a plánovala tieto kampane, ako vybudovala ich ekosystémy a ktoré formáty k dosiahnutiu týchto výsledkov použila.

 

Keď digitál nie je džungľa

ZOOT je fashion portál, ktorého cieľová skupina žije predovšetkým v digitálnom prostredí. Aj preto značka ZOOT využila na komunikáciu online. Ktoré formáty a platformy dnes hodnotí ako efektívne? Čo sa osvedčilo viac Facebook alebo Instagram? Aké kroky pomohli tomu, že sa zo značky stal obľúbený love brand mladých?

Zora Roth, Marketing manager, ZOOT SK

V marketingu a reklame sa pohybuje už viac ako dvadsať rokov so skúsenosťami na strane reklamnej agentúry na pozícii client director, ak aj na marketingových pozíciách značiek v rôznych odvetviach. Viac ako  osem rokov pôsobila v USA a po návrate v roku 2013 pracovala pre Universal Music. Od roku 2015 pôsobí v ZOOTe, kde riadi marketingové oddelenie. V súkromnom živote sa  venuje ako bývalý vrcholový športovec rôznym športom, rodine a dvom psom.

 

Radovan Pišný, Head of Digital, Wavemaker Slovakia

Ako vyťažiť z programatického nákupu čo najviac?

Povýšte umelú inteligenciu na sofistikovaný nákup. Vďaka dátam, ktoré sa dajú monetizovať.

Radovan Pišný sa venuje oblasti online reklamy v agentúre Wavemaker už viac ako jedenásť rokov a z toho takmer deväť rokov vedie jej digitálne oddelenie Wavemaker digital. Reklama na internete ho pritiahla už v roku 2004 v spoločnosti Zoznam.sk. Od toho času bol svedkom mnohých premien a transformácii trhu ako takého, ako aj zmien v jeho vnímaní priamo zadávateľmi. Aktuálne je fanúšikom pokročilých programmatických riešení, ktoré umožňujú posolstvo veľmi presne cieliť a navyše ho personalizovať.

 

Lukáš Hnilička, CEO spoločnosti Hybrid


Štefan Engi, technický manažér nových médií TV Markíza 

​Markíza spustila v decembri 2017 HbbTV. Pripojila sa tak k úspešnému európskemu modelu rozvoja tejto platformy. Čo táto revolúcia priniesla a prinesie televíziám a inzerentom na Slovensku? Na konferencii Living on the Edge 2018 odprezentujú zástupcovia televízie aj firmy, ktorá sa na HbbTV špecializuje. Lukáš Hnilička, Štefan Engi

Hybrid Company sa zameriava na technológiu HbbTV, ktorá prepája televíziu a internet.V regióne CEE je Hybrid inovatívnym lídrom so špecializáciou na marketingové a monetizačné využitie interaktívnej obrazovky. Lukáš Hnilička je považovaný za popredného vizionára vo sfére nových médií. Predtým pôsobil desať rokov ako CTO v televízii Óčko. 

V rámci Markíza Group má na starosti technicko-projektovú časť nových médií Štefan Engi. Markíza ako prvá spustila HbbTV na Slovensku a vďaka tomu sa stala jednotkou aj v tejto oblasti. Okrem najnovšej technológie hybridnej televízie Štefan technicky zabezpečuje projekty voyo.sk, markiza.sk a tvnoviny.sk. Vo voľnom čase píše odborné články pre TouchIT.sk

 

Tereza Polachová, kreatívna producentka HBO

Ako sa HBO darí v boji s konkurenciou?

Okrem širokej ponuky prevzatých programov preniklo HBO do povedomia divákov aj ako producent. Filmy, seriály, dokumenty a ďalšia tvorba pravidelne získavajú rôzne prestížne televízne i filmové ocenenia. Tereza Polachová, kreatívna producentka HBO pracovala na seriáli Terapie či minisérii Hoříci keř, ktorá získala jedenásť Českých levov a ďalšie ceny, podpísaná je aj pod pokračovaním seriálu Až po uši či dokumente Mečiar.

Na LOTE 2018 bude hovoriť o tom, prečo je pre HBO relevantná lokálna tvorba a akú pridanú hodnotu prináša. Aj o tom, ako sa situácia na trhu výrazne mení príchodom Netflixu a rôznych VOD platforiem.

Ako sa najdlhšie vysielajúcej platenej televízii darí v boji s konkurenciou?

 

Pavol Miller, Executive Director, Mega Max Media, s.r.o.

Pavol pôsobil jedenásť rokov v televízii HBO, ktorú na Slovensku zakladal. V roku 2007 založil detský kanál ducktv, ktorý je určený pre najmenšie deti – batoľatá. Kanál dnes ponúka 135 rozprávkových sérií a vysiela v 130 krajinách sveta. Ako vníma silu kvalitného obsahu a ako sa bude vyvíjať televízne prostredie, o tom z nadhľadu porozpráva Pavol Miller.

 

Ján Gajan, vedúci advokát a partner HMG Advisory Group

Ján Gajan skoro celý svoj profesionálny život spojil s HMG Legal, z ktorej vybudoval jednu z najväčších a najvýznamnejších advokátskych kancelárii na Slovensku. Na jej základoch dnes stojí celá HMG Advisory Group. Skupina sa zameriava na oblasť obchodného práva a podnikových financií, pričom do jej portfólia okrem HMG Legal patria tiež HMG Finance, HMG Company Services a HMG Recovery. Ján Gajan sa v oblasti práva špecializuje predovšetkým na obchodné právo, sporovú agendu, verejné obstarávanie, konkurzy a reštrukturalizácie, ako partner sa stará o rozvoj a stratégiu celej skupiny. Je členom Slovenskej advokátskej komory, ako aj Českej advokátskej komory.

 

*zmena programu vyhradená

Partneri

Generálny partner: 

 

Podporovatelia:

 

 

Mediálni partneri: 

Podobné podujatia