SLOVENSKÉ OBCHODNÉ FÓRUM 2019

20. nov 2019 to 21. nov 2019
GRAND HOTEL BELLEVUE

Slovenské obchodné fórum 2019

Na konferencii okrem odborných prednášok, analýz, panelových diskusií za účasti popredných kapacít v sektore obchodu a hospodárskej politiky, poskytneme platformu na prezentáciu výrobcov tovarov a poskytovateľov služieb pre obchodníkov.

 

UBYTOVANIE:

ONLINE REZERVÁCIA UBYTOVANIA: 

Na rezervačnej lište stránky https://www.hotelbellevue.sk/  si upravíte termín pobytu, počet osôb a zadajte promokód "SOF2019".  Následne vyberiete typ izby a izbu rezervujete. V políčku "špeciálne požiadavky" môžete uviesť iné požiadavky na hotel. Hotel Vás bude kontaktovať.

V prípade problémov s rezerváciami sa môžete obrátiť na rezervačné oddelenie reservations@hotelbellevue.sk alebo na t. č. +421 52 4762 111.

Ubytovanie pri individuálnych rezerváciách:
- Classic Single room - 75€/noc
- Classic Double room - 80€/noc
- Classic Triple room - 120€/noc
- Classic Junior Suite - 160€/noc

- Exclusive Double room - 110€/noc
- Exclusive Junior Suite - 160€/noc
- Exclusive Grand Suite - 248€/noc
- Deluxe Grand Suite - 305€/noc
- prístelka 44 €/noc

V cene je zahrnuté ubytovanie s raňajkami bufetovou formou, vstup do wellness centra (bazén, jacuzzi, saunový svet), parkovisko, pripojenie na internet a DPH.
Miestna daň 1 € / dospelú osobu / noc nie je súčasťou týchto cien.
 

20.11. STREDA

 

14:00 – 15:00    Registrácia

 

15:00 – 15:10   Otvorenie konferencie 

Martin Katriak, prezident Zväzu obchodu SR

 

15: 10 – 17: 00    BLOK I: Koniec jednorazových plastov a zálohovanie

15: 10    Lithuania´s Deposit System - Gintaras Varnas, Správca zálohového systému v Litve

15: 40    Zálohovanie – výzva pre obchodníkov - Martin Krajčovič, predseda Slovenskej aliancie moderného obchodu

16: 00    Udržateľnosť obalov v retaili - Karol Frišták, Account manažér pre moderný trh, Plzeňský Prazdroj Slovensko, a. s., 

                                                              Slavomíra Molnárová, Public Affairs and CSR Specialist, Plzeňský Prazdroj Slovensko, a. s.

16:20    Dopad zálohovania jednorazových obalov na nápoje na triedený zber - RNDr. Alexandra Grgulová, environmentálny špecialista, NATUR-PACK, a.s.

16:40    Zhrnutie a diskusia 

 

19:00                    Galavečer a odovzdávanie cien MERKÚROV RAD

 

 

21.11. ŠTVRTOK

 

9:00 – 10:40       BLOK II: IT a marketing

9:00     UX testovanie a zákaznícky výskum - ako vedia pomôcť v businesse? - Dušan Vereš, Senior Web Analyst, ui42

9:20     Dokáže IT zlepšiť podnikanie? - Richard Gürtler, Key Account Customers Sales Representative, Konica Minolta Slovakia spol s r.o. Bratislava 

9:40     Význam a postavenie on-line obchodu na Slovensku - Peter Papan, predseda predstavenstva, Asociácia Eshopov

10:00   Trendy v online marketingu v retaily na rok 2020 - Martin Volek, Co-founder Volis International and Google Certified Trainer

10:20   Ako na úspešný eshop? -  Miloš Radvanyi, Sales consultant, spol. Riešenia.com

                              

10:40 – 11:00    Coffee break

 

11:00 – 12:00    BLOK III: Panelová diskusia: Čo priniesla eKasa 

Ladislav Hanniker, generálny riaditeľ Sekcie boja proti podvodom a analýzy rizík, Finančná správa SR

Ing. Vladimír Sirotka, CSc., Slovenská asociácia malých a stredných podnikov a živnostníkov   

Ing. Jozef Orgonáš, PhD., prodekan pre rozvoj a zabezpečovanie kvality, Ekonomická univerzita v Bratislave - obchodná fakulta

 

12:00                    Obed a záver konferencie

Gintaras Varnas, Generálny riaditeľ, Správca zálohového systému v Litve

1998 - 2008 - Managing supply chain at Carlsberg group breweries in Baltic countries

2009 - 2013 - Green dot (Lithuania); General manager

2014 and current - Deposit system administrator (Lithuania); General manager

 

Karol Frišták, Key Account manažér pre moderný trh, Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. 

Karol Frišták je od roku 2017 National Key Account Manager v spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko, kde zodpovedá za rozvíjanie vzťahov so zákazníkmi moderného obchodu a predaj značiek ako Pilsner Urquell, Šariš, Birell, Velkopopovický Kozel, Gambrinus a dalších z portfólia spoločnosti. Pred príchodom do Plzeňského Prazdroja pôsobil viac ako 10 rokov v oblasti riadenia kľúčových zákazníkov a controllingu v Nestlé. Jeho profesionálna kariéra je zameraná najmä na oblasť riadenia zákazníkov retailu, v ktorej spoločnosť Plzeňský Prazdroj patrí, na základe hodnotenia Advantage reportu, k najlepším na trhu na Slovensku.

 

Slavomíra Molnárová, Public Affairs and CSR Specialist, Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s. 

Slávka sa v spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko venuje inštitucionálnym vzťahom a firemnej zodpovednosti. Pred tým pôsobila v neziskovom sektore a v rámci neformálneho združenia zodpovedných firiem Business Leaders Forum, ktoré administruje Nadácia Pontis, pomáhala partnerom pri nastavovaní konceptov dlhodobo udržateľného podnikania. Odbornej a laickej verejnosti tiež prinášala inšpiráciu zo sveta zodpovedného biznisu. Vyštudovala európske štúdia na Masarykovej univerzite v Brne a krátko po štúdiách pracovala v Európskom parlamente v Bruseli.

 

Martin Katriak, prezident Zväzu obchodu SR

V obchode pracuje od roku 1972, najprv v bývalom štátnom obchode Domáce potreby, PR Bratislava, od roku 1975 v COOP Jednote Slovensko, a to na rôznych pozíciách, od roku 1990 ako podpredseda predstavenstva. Prakticky počas celej svojej odbornej kariéry sa zaoberá problematikou ochrany práv a záujmov obchodníkov, v tomto smere je partnerom pre poslancov NR SR, ministerstvá a iné orgány štátnej a verejnej správy i Kanceláriu prezidenta republiky. V roku 2017 sa stal prezidentom Zväzu obchodu SR.

 

Richard Gürtler, Key Account Customers Sales Representative, Konica Minolta Slovakia spol s r.o. Bratislava 

Richard Gürtler pracuje v spoločnosti Konica Minolta Slovakia spol. s. r. o. už desiaty rok, pričom jeho hlavnou oblasťou pôsobenia v spoločnosti bol vždy obchod. Krátko pôsobil ako obchodík pre retailový predaj, neskôr ako oblastný vedúci obchodného oddelenia a aktuálne má na starosti key account starostlivosť o vybraných významných zákazníkov v rámci Slovenska.

Jeho zodpovednosť je hlavne rozvíjanie obchodných vzťahov s pridelenými významnými zákazníkmi, cross selingový predaj existujúcich aj nových produktov spoločnosti Konica Minolta a taktiež budovanie povedomia o produktoch značky Konica Minolta.

 

Dušan Vereš, Senior Web Analyst. ui42

Dušan má bohaté niekoľkoročné skúsenosti z prieskumnej agentúry, kde mal na starosti jednak kvantitatívne projekty merania značky, jej positioningu a komunikácie. Okrem toho realizoval kvalitatívne projekty testovania použiteľnosti webov a aplikácií. V ui42 sa primárne zameriava na webovú analytiku a UX.

Vďaka doterajším skúsenostiam sa aktuálne snaží priniesť klientom synergiu týchto prístupov: spoznať prieskumom brand positioning & potreby jej cieľovej skupiny, využiť dostupnosť kvantitatívnych dáta z rôznych analytických nástrojov a spolu s kvalitatívnym UX testingom zadefinovať úpravy obsahu webovej stránky/aplikácie tak, aby boli v súlade s hodnotami značky a s potrebami a očakávaniami zákazníkov.

 

Martin Volek, Co-founder Volis International and Google Certified Trainer

Martin Volek sa v online marketingu pohybuje viac ako dekádu. Aktívne pristupuje k vzdelávaniu iných, často pôsobí ako lektor na konferenciách, startupových centrách, či na univerzitách. Ovláda súvislosti a na mieru dokáže ušiť stratégiu pre malé aj veľké značky. Pomáha firmám rozrásť ich biznis do viac ako 30 krajín sveta, pričom vzdelával cez 4000 marketérov a študentov. Dokáže vniesť množstvo motivujúcej energie, kotrá pomáha pri hľadaní komplexného marketingového riešenia.

 

Peter Papan, predseda predstavenstva, Asociácia Eshopov

Je jedným z prvých súkromných podnikateľov v samostatnom Slovensku. Pracoval na vedúcich pozíciách československého maloobchodu a veľkoobchodu s potravinami, aktívne prispel k pripojeniu Slovenska do OECD, bol podpredsedom regionálnej SOPK Bratislava, členom Generálnej rady Združenia podnikateľov, poradca prezidenta Slovenskej republiky pre súkromné podnikanie. Založil a v posledných rokoch sa aj venuje podpore malých a stredných on-line podnikateľov v Asociácii eshopov Európskej únie ako predseda predstavenstva.

 

RNDr. Alexandra Grgulová, environmentálny špecialista, NATUR-PACK, a.s.

Alexandra Grgulová pôsobí na environmentálnom oddelení spoločnosti NATUR-PACK, a.s. od roku 2011. Špecializuje sa na legislatívnu podporu jednotlivých oddelení spoločnosti v rámci rozšírenej zodpovednosti výrobcov a na dodržiavanie plnenia zákonných povinností samotnej spoločnosti. Rovnako sa venuje aj pravidelnému vzdelávaniu klientov na odborných seminároch a školeniach k problematike rozšírenej zodpovednosti výrobcov ako aj návrhom riešení pripravovanej legislatívy. Spoločnosť NATUR-PACK, a.s. patrí medzi jednu z najväčších organizácií zodpovednosti výrobcov na Slovensku, zastupujúcou viac ako 7 000 klientov v oblasti obalov.

 

Miloš Radvanyi, Miloš Radvanyi, Sales consultant, spol. Riešenia.com

 

Martin Krajčovič, predseda Slovenskej aliancie moderného obchodu

Ladislav Hanniker, generálny riaditeľ Sekcie boja proti podvodom a analýzy rizík, Finančná správa SR

Ing. Vladimír Sirotka, CSc., Slovenská asociácia malých a stredných podnikov a živnostníkov   

Ing. Jozef Orgonáš, PhD., prodekan pre rozvoj a zabezpečovanie kvality, Ekonomická univerzita v Bratislave - obchodná fakulta

Partneri

Odborný garant:

 

 

Hlavný partner: 

Partneri:

 

 

Mediálni partneri: 

 

 

 

 

 

Podobné podujatia