Online summit 2019

19. sep 2019
HOTEL SAFFRON

Konferencia, ktorá sa každý rok venuje najzaujímavejším trendom v online marketingovej komunikácii.

 

Témy tohto ročníka s názvom Follow The Money 

 

1. Prečo značky komunikujú zodpovedne

Trend, ktorý dnes rezonuje nielen v digitálnom marketingu. V súčasnosti totiž značky posúvajú svoju komunikáciu a hovoria o zodpovednej komunikácii. Prečo je to tak, čo im to prináša a čím sa dá inšpirovať?

 

2. Brand safety – naozaj sa Vaša značka zobrazuje pri vhodnom obsahu 

 

3. Sila sociálnych sietí alebo Instagram first: 

Minulý rok sa značky išli zblázniť z Instagramu. Stal sa Instagram naozaj kráľom všetkých sociálnych sietí? V čom sú pre značky prospešné iné sociálne siete? A ako najlepšie využiť Stories?

 

4. Kedy naozaj funguje kampaň s influencerom

 

5. Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí?

Podľa odborníkov je video formátom budúcnosti. Ako však využiť jeho potenciál čo najlepšie a nestratiť sa v záplave iných videí? 

 

6. Buďte tam, kde sú vaši zákazníci alebo Podcasty, trendy formát pre tento rok

 

7.  Aká je úloha online médií pri budovaní hodnotovej komunikácie značky?

 

8. Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?

 

9. Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online

 

10. Ako dokáže virtuálna realita pomôcť značkám?

 

11. Trendy pre eCommerce, ktoré využíva líder

 

* viac informácia nájdete na https://strategie.hnonline.sk/online-summit-2019

 

** Ďalšie témy doplníme priebežne.

08.30 – 09.00 Registrácia + Káva čaj

09.00 - 10.30 I. Prezentácie 

10.30 – 12.00 II. Prezentácie

12.00 - 13.00 Obed

13.00 – 14.30 III. Prezentácie

14.30 – 15.30 IV. Prezentácie

15.30 – 16.00 Coffe break

Jaroslav Kotápiš, Marketing Director Alza.cz a.s.

Zeleného mužíka pozná z televíznej reklamy každý. Niet sa čo diviť, Alza patrí do prvej desiatky najväčších zadávateľov na Slovensku a je tiež lídrom v oblasti internetového predaja v Česku, ale aj u nás. Ako pomáha značke mimozemšťan Alzák? Na konferencii bude mimo iného hovoriť aj o tom, ako v Alze pristupujú k investíciám do offline a online reklamy aj to, akým trendom sa značka musí v online prispôsobiť, aby zostala lídrom vo svojom segmente.

Jaroslav Kotápiš sa za desať rokov v oblasti e-commerce stal špecialistom v obore customer experience, marketing, reklamy a v neposlednom rade riadenia ľudí. kolegovia ho často označujú za networkera, ktorý dokáže spojiť spávnych ľudí a zároveň ich inšpirovať k netradičným riešeniam.

 

 

 

 

Martin Volek, Co-founder Volis International and Google Partners Trainers

Martin Volek sa v online marketingu pohybuje viac ako dekádu. Aktívne pristupuje k vzdelávaniu iných, často pôsobí ako lektor na konferenciách, startupových centrách, či na univerzitách. Ovláda súvislosti a na mieru dokáže ušiť stratégiu pre malé aj veľké značky. Pomáha firmám rozrásť ich biznis do viac ako 30 krajín sveta, pričom vzdelával cez 4000 marketérov a študentov. Dokáže vniesť množstvo motivujúcej energie, kotrá pomáha pri hľadaní komplexného marketingového riešenia.

 

 

 

Tomáš Brngál, Co-founder/ CEO of Virtual Medicine 

Magazín Forbes zaradil doktora Tomáša Brngála v roku 2018 do jeho prestížneho rebríčku 30under30. Tomáš pochádza z Bratislavy, kde vyštudoval aj medicínu na Lekárskej fakulte Univerzity Komenského v Bratislave. Spolu s kamarátmi vymysleli aplikáciu o ľudskom tele vo virtuálnej realite a založili Startup Virtual Medicine. V súčasnosti si aplikáciu stiahlo tisíce ľudí z viac ako 150 krajín po celom svete. Avšak to nie je posledný úspešný príbeh Tomáša Brngála a jeho kolegov. Na Online Summite nám Tomáš na základe vlastných projektov ukáže, ako virtuálna realita dokáže pomáhať značkám. 

 

 

 

 

Karel (Mindless) Novotný, Brand Family 

Väčšina ho pozná ako odborníka na brand building, alebo ako školiteľa či usporiadateľa školení. V marketingu pohybuje takmer dvadsať rokov. V Česku je známy ako freelancer, kedysi sa prezentoval pod menom Mindless, neskôr si založil konzultačnú firmu  Brand Family. Obľubuje kreativívnu tvorbu, inovácie a nové projekty, pričom jeho vášňou sa stalo inšpirovať druhých robiť to isté. jeho metódou je, že neá metódu. V roku 2017 vydal svoju prvú autorskú knihu Neradost. Karel na Online Summite bude hovoriť o tom, čo je to vlastne brand, aká je jeho definícia a či sa dá značka vybudovať len prostredníctvom komunikácie v digitáli.

 

 

 

Lucia Stefansky, Senior Account Manager & Strategist v agentúre Performics

Lucia viac ako 12 rokov posobí v oblasti marketingu, pričom sa špecializuje na marketingové plánovanie a definícu stratégie. Vyniká v účtovonom a projektovom manažmente v rámci digitálneho marketingu ( vrátane web developmentu, PPC, SEO and social, copywriting a content creation). Bohaté skúsenosti má so segmentáciou a s manažmentom životného cyklu zákazníka.  Dáta vníma ako kľúč k efektívnemu marketingu v online sfére a na konferencii sa pozrieme na to, ako dáta pomáhajú poháňať makretingové kampane.  Ako ich môžete využiť v online komunikácii, ale aj ako sa dá usmerniť kreatíva. Lucia porozpráva o tom, kedy je dobré cieliť na rôzne cieľové skupiny a ako efektívne môžete využiť dáta získané o svojich zákazníkoch. Ak sa chcete orientovať a vedieť správne vyhodnotiť dáta, Luciina prednáška je presne pre Vás. 

 

 

 

 

Peter Šurín, Strategy Director Elite Solutions

Peter pracuje viac ako dvanásť rokov v agentúre Elite Solutions. Kedysi sa venoval webom a aplikáciám, neskôr sa začal viac orientovať na reklamu a marketing. Tvorí reklamu pre značky ako O2, Slovnaft, Harmony či Baumit. Je aj prezidentom Asociácie digitálnych marketingových agentúr. Medzi jeho portfóloi spadá aj spoločenské zodpovednosť. Sú značky, ktoré začínajú mať názor a upozorňujú na témy, ktoré sú dôležité pre spoločnosť. Prečo sa dnes mení marketingová komunikácia týmto smerom, čo prináša značkám spoločenská zodpovednosť? Je to iba trend, alebo si takto dokážu získať svojich zákazníkov?  V poslednom období zarezonovala kampaň pre O2  - Nebuď pirát, na ktorej sa podieľal. Mala motivovať vodičov k tomu, aby nepoužívali počas jazdy autom mobil a jazdili tak zodpovednejšie. Aj o nej ako aj o spoločenskej zodpovednosti Vám porozpráva na Online Summite porozpráva.

 

 

 

 

Lucia Petrášová, Head of Marketing Communications at O2 Slovakia

O2 patrí u nás k lídrom spoločensky zodpovednej komunikácie. Už tradične nám v novembri pripomína, že sloboda nie je samozrejmosť. Prednedávnom prišiel s kampaňou Nebuď pirát, ktorá sa týkala zodpovedného šoférovania. Kampaň pomohol odštartovať v online priestore Sajfa. Nebuď pirát nebola však jedinou kampaňou O2, ktorá výrazne rezonovala v online prostredí. O skúsenostiach s komunikáciou v online, príde na Online Summit porozprávať Lucia Petrášová šéfka marketingovej komunikácie O2. Dozviete sa, či sú online médiá a influenceri dôležití v rámci hodnotovej komunikácie značky, alebo či urobia viac škody ako úžitku? Ako komunikovať v online prostredí so zákazníkmi, ktorí zastávajú odlišné hodnoty ako vaša značka? 

 

 

 

Daniel Pfeffer, Digital Director Havas Media Group

Každá značka chce dnes komunikovať tak, aby čo najefektívnejšie oslovila svojich zákazníkov. Aké sú dnes možnosti komunikácie v online, v čase automatizovaného nákupu? Ako využiť mediamix v online tak, aby priniesol zadávateľom čo najväčší zmysel, porozpráva na Online Summite digitálny riaditeľ agentúry Havas Media GroupDaniel Pfeffer. Daniel pôsobí vo u našich susedov vo Viedni a v Havas Media pracuje viac ako tri roky.

 

 

 

Marie Schell, Group Head Programmatic - Havas 

Marie Schell je šéfka programatického nákupu Havas media Group v Nemecku  Pre Havas pracuje vyšše 4 roky. Predtým pôsobila v spoločnosti Orange, ale skúsnosti nabrala aj v Kanade či Francúzsku. O tom, že programatický nákup je nielen bežným spôsobom nákupu reklamy, ale prináša zaujímavé výsledky, na reálnych case studies odprezentuje spolu s kolegyňou Silakhal.

 

 

 

Ellinor Silakhal, Head of Programmatic Buying DE/AT - AFFIPERF

Šéfka programatického nákupu Affiperf pre nemecko a rakúsko z Havas media Group Ellinor Silakhal pracuje v AFFIPERF päť a pol roka. Študovala International Business Strategy vo Francúzsku, neskôr si spravila IBM magistrav Nemecku. Predtým, ako pracovala v Havas Group zbierala skúsenosti v Číne a pol roka pol roka robila online marketingovú špecialistku v CLUB Med. Na Online Summite ukáže na reálnych casy studies spolu s Marie Schell, že okrem bežného spôsobu nákupu reklamy so sebou prináša pragmatický nákup aj pozoruhodné výsledky. 

 

Údaje označené hviezdičkou sú povinné.
Účastnický poplatok
Vybraný účastnický poplatok: účastnícky poplatok -- 139 € bez DPH (166.8 € s DPH) na osobu
účastnícky poplatok je 139 € bez DPH (166,8 € s DPH)
Konečná cena Vám bude potvrdená e-mailom.
Zl'avy
Výsledná cena je 139 € bez DPH (166.8 € s DPH) na osobu.
Všeobecné obchodné podmienky
Zaslaním vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kontaktná adresa

MAFRA Slovakia, a.s.
Nobelova 34
836 05 Bratislava 3

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sa,
vložka č.: 476/B.

IČO: 31333524
DIČ: 2020298984
IČO DPH: SK2020298984

Bankové spojenie:
č. účtu: 2626844466/1100
banka: Tatra banka, a.s.
BIC: TATRSKBX
IBAN: SK13 1100 0000 0026 2684 4466

Zrušiť

Partneri

Mediálni partneri: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podobné podujatia