Living on the edge 2019

16. apr 2019
RADISSON BLU HOTEL CARLTON

Living on the edge je úspešná konferencia zameraná na český a slovenský mediálny trh a marketingový trh.
Cieľová skupina: média a marketéri

 

Komu je konferencia určená:
Riaditelia mediálnych spoločností, riaditelia mediálnych agentúr, riaditelia reklamných agentúr, marketingoví riaditelia, marketingoví manažéri, kreatívni riaditelia, obchodní riaditelia, PR manažéri, riaditelia komunikácie, account manažéri, freelanceri a všetci nadšenci marketingu a médií ...

Popis konferencie:
LOTE už tradične prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je  určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom  biznise. Ide o odborníkov, ktorí pracujú na strane zadávateľov, ale aj v médiách, mediálnych agentúrach, kreatívnych a digitálnych agentúrach, PR agentúrach, ale aj ako  freelanceri.

 

Sála 1: Najväčšie výzvy komunikačnej brandže 2019

Aký bol rok 2018 pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou?

Témy:

  • Odohráva sa to podstatné v online?
  • Ako dnes vyzerá správny biznis model v digitáli?
  • Video & Podcasty, trend kadiaľ sa uberá obsah u publisherov
  • Nový digitálny zákon, čo prinesie slovenským médiám

Key note speaker:

Mary Aiken: The Cyber effect

Mary Aiken je poprednou svetovou odborníčkou v oblasti forenznej kyberpsychológie - disciplíny, ktorá spája psychológiu, kriminológiu a technológiu. V poslednom období sa venuje internetu, ako formuje naše vnímanie sveta, vývoj a správanie. Špeciálne ju zaujíma dopad na vývoj dieťaťa od najmenšieho veku po dospelosť, skúma tiež návykového online správanie, ktoré je dnes výrazne ovplyvňované sociálnymi sieťami.

 

 

Sála 2: Nápady, ktoré nám rozbehli biznis

Predstavíme najlepšie kampane a práce marketingovej komunikácie za posledný rok.

Čo musí robiť vaša značka, aby jej zákazníci verili
Predajná krása alebo dokáže zmena dizajnu zvýšiť predaj?
Ako sa dá viac zarobiť vďaka prieskumu?
Oplatí sa tradičným FMCG značkám robiť odvážne on-line kampane?
No-budget legenda? Ecocapsule!
Ako odstrániť rady v obchode? Pomocou umelej inteligencie.
Koniec call centier na Slovensku. Čo ich nahradí?

 

Sála 1 MÉDIÁ -  Najväčšie výzvy komunikačnej brandže 2019 - moderátor Denis Schvarcz

 

9:00 – 10:00

Aký bol minulý rok pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou? (panelová diskusia)

Martin Mác, CEO, Zoznam.sk
Vladimír Mužík, výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia
Denis Roman, obchodný riaditeľ Radio Services a člen predstavenstva rádia Europa 2
Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza
Peter Bárdy, šéfredaktor Aktuality.sk
Michal Teplica, generálny riaditeľ News and Media Holding

10:00 – 11:15

KEY NOTE SPEAKER (prezentácia + diskusia)

Dr. Mary Aiken: Aký je dosah technológií a sociálnych médií na správanie ľudí?

 

11:15 – 11:30 coffee break

 

11:30 – 12:30

Médiá a nová legislatíva: Aké nové zákony čakajú médiá a aký vplyv budú mať na ďalšie fungovanie trhu?

Anton Škreko, generálny riaditeľ Sekcie médií, audiovízie a autorského práva, Ministerstvo kultúry SR

Ľuboš Kukliš, riaditeľ Kancelárie Rady pre vysielanie a retransmisiu

Marcel Grega, generálny riaditeľ JOJ Group, prezident ARNTS

Ivan Antala, generálny riaditeľ Rádio Expres

Alexej Fulmek, generálny riaditeľ Petit Press, predseda predstavenstva AVT

Panel bude moderovať Slavomíra Salajová, podpredsedníčka AK RPR a právnička.

 

12:30 – 13:15 obed

13:15 – 13:45

Tí, ktorí posunuli hranice politickej satiry. ZOMRI.sk

 

13:45 – 14:15

Dávid a Goliáš z doby hybridných hrozieb

Slovenské recepty na výzvy informačných technológií”

Tomáš Kriššák, odborník na sociálne médiá, #somtu​

 

14:15 – 14:45

Aký vplyv má spoločenská zodpovednosť firiem na imidž a biznis banky?

Drahomíra Juríková, director Brand Strategy and Development Slovenská sporiteľňa

 

14: 45 – 15:15

Ktoré médiá majú najväčší účinok na deti a tínedžerov?

Mária Tóthová Šimčáková, detský psychológ a predsedníčka Arbitrážnej komisie RPR

 

15:15  – 15: 45

Je naozaj reklama pre deti hrozba? Ako ju robiť tak, aby rodičia nešalel

Eva Tiko Rajčáková, výkonná riaditeľka Rady pre reklamu

 

15:45 – 16:30 

Dokážu prieskumy vyhrať voľby?

Václav Hřích, Managing Director, AKO

 Kto stvoril Zuzanu Čaputovú

Veronika Gulášová, manažérka kampane Zuzany Čaputovej

 

Sála 2 MARKETING -  Nápady, ktoré nám rozbehli biznis

8:30 – 9:00

Príchod a registrácia účastníkov

9:00 – 9:15

Úvod konferencie

 9:15 - 10:45

Michal Vyšinský & Stanka Púčková, 2muse

  • Ako sa dá viac zarobiť vďaka prieskumu?

Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame

  • Čo musí robiť vaša značka, aby jej zákazníci verili

Martin Bajaník, majiteľ a kreatívny riaditeľ pekne&dobre

  • Predajná krása alebo dokáže zmena dizajnu zvýšiť predaj?

 

10:45 – 11:00

Coffee break

 

11:00 – 12:30

Daniel Bradáč, majiteľ brandingovej agentúry Generations

  • Nerobte rozdiely v prístupe k employer brandingu a brandingu

Michal Tomčík, co-founder Pygmalios

  • Ako odstrániť rady v obchode? Pomocou umelej inteligencie.

Katarína Čabáková, co-CEO a Matej Gyárfáš, Creative Communication Director, Ecocapsule

  • No-budget legenda Ecocapsule

 

12:30 – 13:15

Obed

 

13:15 – 14:00

Peter Ehrenbeger, režisér

  • Ako sa robí catchy video a ako na to nahovoriť zadávateľov?

Juraj Pobjecký, Strategy Director, Zaraguza

  • Oplatí sa tradičným FMCG značkám robiť odvážne on-line kampane?

 

14:00 – 14:45

Juraj Balogh, managing director CreditCall​

  • Koniec call centier na Slovensku. Čo ich nahradí?

Ján Mokoš, riaditeľ MafraCall

  •  Call centrum už dávno nie je „otravný“ kanál

14:45 – 15:00

Coffee break

 

15:00 – 16:00

KEY NOTE SPEAKERS

Marcello Demner, New Business Development, DMB Vienna

Helmut Schliefsteiner, Board Member, Partner, DMB Vienna

  • Prečo by hlavní konkurenti mali byť na jednej lodi?
    • V priebehu rokov agentúra DMB Vienna vyvinula a zrealizovala 40 spoločných kampaní pre značkových výrobcov v šiestich európskych krajinách. Helmut a Marcello budú hovoriť o dôvodoch pre spoluprácu, tvorivej práci a konkrétnych výsledkov úspešných projektov na posilnenie hodnôt značiek. Viac ako 300 značkových výrobkov v segmente rýchloobrátkových tovarov sa zúčastňuje spoločných kampaní v niekoľkých európskych krajinách. Len v Rakúsku má táto kampaň viac ako 20 ročnú históriu, pričom okrem uvedomenia si problému prinášajú konkrétny dopad na nákupné správanie. V náročnom období pre výrobcov značkového tovaru je čas po prvýkrát hovoriť o lokalizácii aj na Slovensku. Dvojica speakrov účastníkom odprezentuje win-win scenár ako môžu značky účinne uspieť v súboji so silnou komunikáciu privátnych výrobkov obchodných reťazcov.

Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ Slovenského zväzu pre značkové výrobky

  • Je čas, aby reklamu pre ženy robili ženy

 

*zmena programu vyhradená

Sála 1 MÉDIÁ: Najväčšie výzvy komunikačnej brandže 2019

Aký bol rok 2018 pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou? Odohráva sa to podstatné v online? Ako dnes vyzerá správny biznis model v digitáli? Video & Podcasty, trend kadiaľ sa uberá obsah u publisherov Nový digitálny zákon, čo prinesie slovenským médiám.

 

Mary Aiken: The Cyber effect

Mary Aiken je poprednou svetovou odborníčkou v oblasti forenznej kyberpsychológie - disciplíny, ktorá spája psychológiu, kriminológiu a technológiu. V poslednom období sa venuje internetu, ako formuje naše vnímanie sveta, vývoj a správanie. Špeciálne ju zaujíma dopad na vývoj dieťaťa od najmenšieho veku po dospelosť, skúma tiež návykového online správanie, ktoré je dnes výrazne ovplyvňované sociálnymi sieťami.

 

Sála 2 MARKETING: Nápady, ktoré nám rozbehli biznis

Nehovorme len o digitále. Nehovorme len o tom, že tv a print sú mŕtve. Že telemarketing je otravný a old school. Hovorme o všetkom, čo pomáha biznisu, čo ho podporuje a rozvíja. Prídite sa inšpirovať úspešnými prípadovými štúdiami. Niekedy netreba superkreatívne kampane, ale skôr správnu voľbu komunikačnej cesty a strategického nástroja.

 

KEY NOTE SPEAKER​S

Marcello Demner, New Business Development, DMB Vienna

Helmut Schliefsteiner, Board Member, Partner, DMB Vienna

Prečo by hlavní konkurenti mali byť na jednej lodi?

Win-win scenár pre privátne značky.

 

Martin Bajaník, majiteľ a kreatívny riaditeľ pekne&dobre

Predajná krása alebo dokáže zmena dizajnu zvýšiť predaj?

Je možné, že celý život vnímate úlohu dizajnu v biznise zle. Ako vlastne musí vyzerať dobrý a funkčný dizajn? Dokáže vám zmena dizajnu zvýšiť predaj a čo všetko sa musí udiať, aby ste získali na svoju stranu dobrého dizajnéra? To všetko v prezentácii plnej obrázkov a veselých “historiek z natáčania”.

 

Michal Vyšinský & Stanka Púčková, 2muse

Ako sa dá viac zarobiť vďaka prieskumu?

Michal a Stanka predstavia reálne case studies zo slovenského trhu, s konkrétnymi číslami a príkladmi využitia prieskumu. Pretože keď podnikáte a chcete na trhu uspieť, tak:

a) vás zaujímajú potreby a očakávania zákazníkov 

b) chcete poznať potenciál toho, čo pripravujete

c) radi by ste správne nastavili ceny. 

Uvidíte aj jedinečný a exaktný (dátami podložený) dôkaz toho, že komunikácia funguje aj na Slovensku.

 

 

Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame

Čo musí robiť vaša značka, aby jej zákazníci verili

Niekedy stačil kvalitný produkt a inokedy zase superkreatívne kampane. Dnes? Ani jedno. Tradičné autority - štát, médiá, dokonca aj sociálne siete prichádzajú o dôveru spotrebiteľov. A čo značky? Ako získať fanúšikov v dobe, keď za všetkým hľadáme „fake”? Michaela príde vyzbrojená poslednými dátami o tom, čo pomáha reputácii značiek. A ako porotkyňa medzinárodnej súťaže SABRE Awards porozpráva aj o tom, vďaka čomu dokážu byť kampane značiek nielen slávne, ale aj užitočné.

 

Juraj Pobjecký, Strategy Director, Zaraguza

Oplatí sa tradičným FMCG značkám robiť odvážne on-line kampane?

Tajomstvo pravého kávičkára patrí medzi najúspešnejšie kampane Popradskej kávy. Kampaň s media rozpočtom 15 000€ prispela k zlepšeniu vnímania značky a rastu biznisu. Ako jediná kampaň získala zlatú Effie v ťažkej a konkurenčnej kategórii FMCG, taktiež získala niekoľko kreatívnych cien.

Prečo sa oplatí byť kreatívny v tradičnom segmente? Aká bola naša stratégia? Prečo sme sa rozhodli reagovať na aktuálne spoločenské témy a ako sme plánovali túto kampaň? Prídite a povieme si.

 

Katarína Čabáková, co-CEO a Matej Gyárfáš, Creative Communication Director, Ecocapsule

No-budget legenda Ecocapsule

Napriek relatívne nízkej známosti na domácej pôde je Ecocapsule jedným z najznámejších slovenských produktov v zahraničí. Už niekoľko rokov získava mediálnu pozornosť v printových a online médiách po celom svete s takmer nulovým budgetom na PR a marketing. Katarína a Matej vám vysvetlia, ako je to možné. 

 

Juraj Balogh, managing director CreditCall​

Koniec call centier na Slovensku. Čo ich nahradí?

S novými technológiami prichádzajú aj nové požiadavky. Call centrá sa musia prispôsobiť a preto sa transformujú na centrum zdieľaných služieb. Čo to vlastne je? A ako to pomôže vášmu biznisu? Dozviete sa.

 

Michal Tomčík, co-founder Pygmalios

Ako odstrániť rady v obchode? Pomocou umelej inteligencie.

Michal Tomčík je zakladateľ spoločnosti Pymalios, ktorá patrí medzi svetových lídrov v oblasti monitoravania nákupného správania v reálnom čase pomocou najmodernejších senzorov. Pygmalios sa môže za takmer 4 ročnú históriu pochváliť  výhrami ako Podnikateľský nápad roka 2014, CFO Global Executive Summit a finále Startup Awards.  Financial Times vybral projekt medzi FT 100 inovácie roka. Medzi klientov patria najväčšie európske potravinové reťazce či veľký telco operátori na Slovensku v Čechách ale aj v Rakúsku, Francúzku či Belgicku. 

 

Daniel Bradáč, majiteľ brandingovej agentúry Generations

Nerobte rozdiely v prístupe k employer brandingu a brandingu

Ako budovať značku, ktorá uspeje? Čo znamená konzistentné budovanie značky a prečo je jediné správne? Ako pracovať s employer brandingom a ako budovať silnú značku? Ako funguje Maslowova pyramída pri budovani značky vo vnutri firmy? Prečo a ako klásť dôraz na firemnú kultúru? Prečo práve firemná kultúra je často dealbreaker úspechu? O brandingu, employer brandingu a firemnej kultúre príde porozprávať skúsený brand a marketing expert Daniel Bradáč.

 

Peter Ehrenbeger, režisér

Ako sa robí catchy video a ako na to nahovoriť zadávateľov?

Výsledky dopozeranosti a páčivosti videí z dielne režiséra Pepeho Ehrenbergera svedčia o tom, že odvážne videá ľudí bavia a tak prispievajú k žiadaným firemným business výsledkom. Klienti nebojte sa nechať kreatívcom a režíserovi rozviazané ruky. Pepe Ehrenberger prezradí triky, ako bude online video fungovať. Videá z jeho dielne sú dôkazom, že sa to oplatí.

 

Ján Mokoš, riaditeľ MafraCall

Call centrum už dávno nie je „otravný“ kanál

Call centrá sa menia na kontaktné centrá alebo centrá zákazníckej skúsenosti. Ako možno reálne využiť synergiu takéhoto call centra a mediálneho domu? Ako možno prepojiť e-commerce a fullfilment objednávky či calling s online svetom? Ján predstaví niekoľko projektov ako pomôcť klientom pri ich akvizícii a zákazníckej starostlivosti.

 

Ľubomír Tuchscher, výkonný riaditeľ Slovenského zväzu pre značkové výrobky

Je čas, aby reklamu pre ženy robili ženy

​Prečo je reklama témou mužov, keď o nákupoch rozhodujú ženy? A prečo by toto nemal byť problém len „tých v Amerike”. Téma rodovej rovnosti klope na dvere marketérov aj u nás.

 

 

 

 

 

 

Partneri

Generálny partner: 

Mediálni partneri:

 

 

Podobné podujatia