Living on the edge 2019

16. apr 2019
RADISSON BLU HOTEL CARLTON

Living on the edge je úspešná konferencia zameraná na český a slovenský mediálny trh a marketingový trh.
Cieľová skupina: média a marketéri

 

Komu je konferencia určená:
Riaditelia mediálnych spoločností, riaditelia mediálnych agentúr, riaditelia reklamných agentúr, marketingoví riaditelia, marketingoví manažéri, kreatívni riaditelia, obchodní riaditelia, PR manažéri, riaditelia komunikácie, account manažéri, freelanceri a všetci nadšenci marketingu a médií ...

Popis konferencie:
LOTE už tradične prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je  určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom  biznise. Ide o odborníkov, ktorí pracujú na strane zadávateľov, ale aj v médiách, mediálnych agentúrach, kreatívnych a digitálnych agentúrach, PR agentúrach, ale aj ako  freelanceri.

 

Sála 1: Najväčšie výzvy komunikačnej brandže 2019

Aký bol rok 2018 pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou?

Témy:

  • Odohráva sa to podstatné v online?
  • Ako dnes vyzerá správny biznis model v digitáli?
  • Video & Podcasty, trend kadiaľ sa uberá obsah u publisherov
  • Nový digitálny zákon, čo prinesie slovenským médiám

Key note speaker:

Mary Aiken: The Cyber effect

Mary Aiken je poprednou svetovou odborníčkou v oblasti forenznej kyberpsychológie - disciplíny, ktorá spája psychológiu, kriminológiu a technológiu. V poslednom období sa venuje internetu, ako formuje naše vnímanie sveta, vývoj a správanie. Špeciálne ju zaujíma dopad na vývoj dieťaťa od najmenšieho veku po dospelosť, skúma tiež návykového online správanie, ktoré je dnes výrazne ovplyvňované sociálnymi sieťami.

 

 

Sála 2: Nápady, ktoré nám rozbehli biznis

Predstavíme najlepšie kampane a práce marketingovej komunikácie za posledný rok.

Čo musí robiť vaša značka, aby jej zákazníci verili
Predajná krása alebo dokáže zmena dizajnu zvýšiť predaj?
Ako sa dá viac zarobiť vďaka prieskumu?
Oplatí sa tradičným FMCG značkám robiť odvážne on-line kampane?
No-budget legenda? Ecocapsule!
Ako odstrániť rady v obchode? Pomocou umelej inteligencie.
Koniec call centier na Slovensku. Čo ich nahradí?

 

Sála 1: Najväčšie výzvy komunikačnej brandže 2019

Aký bol rok 2018 pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou?

Témy:

  • Odohráva sa to podstatné v online?
  • Ako dnes vyzerá správny biznis model v digitáli?
  • Video & Podcasty, trend kadiaľ sa uberá obsah u publisherov
  • Nový digitálny zákon, čo prinesie slovenským médiám

 

Sála 2: Nápady, ktoré nám rozbehli biznis

Predstavíme najlepšie kampane a práce marketingovej komunikácie za posledný rok.

  • Dáta a rok 2019 – Ako využiť dáta na napredovanie biznisu
  • Ako prieskum podporí zistí a podporí príležitosti na trhu
  • Nepodceňujte direct marketing ani po GDPR
  • Call centrum už dávno nie je otravný telemarketing

Sála 1 MÉDIÁ: Najväčšie výzvy komunikačnej brandže 2019

Aký bol rok 2018 pre médiá, aké najväčšie výzvy majú pred sebou? Odohráva sa to podstatné v online? Ako dnes vyzerá správny biznis model v digitáli? Video & Podcasty, trend kadiaľ sa uberá obsah u publisherov Nový digitálny zákon, čo prinesie slovenským médiám.

 

Mary Aiken: The Cyber effect

Mary Aiken je poprednou svetovou odborníčkou v oblasti forenznej kyberpsychológie - disciplíny, ktorá spája psychológiu, kriminológiu a technológiu. V poslednom období sa venuje internetu, ako formuje naše vnímanie sveta, vývoj a správanie. Špeciálne ju zaujíma dopad na vývoj dieťaťa od najmenšieho veku po dospelosť, skúma tiež návykového online správanie, ktoré je dnes výrazne ovplyvňované sociálnymi sieťami.

 

Sála 2 MARKETING: Nápady, ktoré nám rozbehli biznis

Nehovorme len o digitále. Nehovorme len o tom, že tv a print sú mŕtve. Že telemarketing je otravný a old school. Hovorme o všetkom, čo pomáha biznisu, čo ho podporuje a rozvíja. Prídite sa inšpirovať úspešnými prípadovými štúdiami. Niekedy netreba superkreatívne kampane, ale skôr správnu voľbu komunikačnej cesty a strategického nástroja.

 

Martin Bajaník, majiteľ a kreatívny riaditeľ pekne&dobre

Predajná krása alebo dokáže zmena dizajnu zvýšiť predaj?

Je možné, že celý život vnímate úlohu dizajnu v biznise zle. Ako vlastne musí vyzerať dobrý a funkčný dizajn? Dokáže vám zmena dizajnu zvýšiť predaj a čo všetko sa musí udiať, aby ste získali na svoju stranu dobrého dizajnéra? To všetko v prezentácii plnej obrázkov a veselých “historiek z natáčania”.

 

Michal Vyšinský & Stanka Púčková, 2muse

Ako sa dá viac zarobiť vďaka prieskumu?

Michal a Stanka predstavia reálne case studies zo slovenského trhu, s konkrétnymi číslami a príkladmi využitia prieskumu. Pretože keď podnikáte a chcete na trhu uspieť, tak:

a) vás zaujímajú potreby a očakávania zákazníkov 

b) chcete poznať potenciál toho, čo pripravujete

c) radi by ste správne nastavili ceny. 

Uvidíte aj jedinečný a exaktný (dátami podložený) dôkaz toho, že komunikácia funguje aj na Slovensku.

 

 

Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame

Čo musí robiť vaša značka, aby jej zákazníci verili

Niekedy stačil kvalitný produkt a inokedy zase superkreatívne kampane. Dnes? Ani jedno. Tradičné autority - štát, médiá, dokonca aj sociálne siete prichádzajú o dôveru spotrebiteľov. A čo značky? Ako získať fanúšikov v dobe, keď za všetkým hľadáme „fake”? Michaela príde vyzbrojená poslednými dátami o tom, čo pomáha reputácii značiek. A ako porotkyňa medzinárodnej súťaže SABRE Awards porozpráva aj o tom, vďaka čomu dokážu byť kampane značiek nielen slávne, ale aj užitočné.

 

Juraj Pobjecký, Strategy Director, Zaraguza

Oplatí sa tradičným FMCG značkám robiť odvážne on-line kampane?

Tajomstvo pravého kávičkára patrí medzi najúspešnejšie kampane Popradskej kávy. Kampaň s media rozpočtom 15 000€ prispela k zlepšeniu vnímania značky a rastu biznisu. Ako jediná kampaň získala zlatú Effie v ťažkej a konkurenčnej kategórii FMCG, taktiež získala niekoľko kreatívnych cien.

Prečo sa oplatí byť kreatívny v tradičnom segmente? Aká bola naša stratégia? Prečo sme sa rozhodli reagovať na aktuálne spoločenské témy a ako sme plánovali túto kampaň? Prídite a povieme si.

 

Katarína Čabáková, co-CEO a Matej Gyárfáš, Creative Communication Director, Ecocapsule

No-budget legenda? Ecocapsule!

Napriek relatívne nízkej známosti na domácej pôde je Ecocapsule jedným z najznámejších slovenských produktov v zahraničí. Už niekoľko rokov získava mediálnu pozornosť v printových a online médiách po celom svete s takmer nulovým budgetom na PR a marketing. Katarína a Matej vám vysvetlia, ako je to možné. 

 

Juraj Balogh, managing director CreditCall​

Koniec call centier na Slovensku. Čo ich nahradí?

S novými technológiami prichádzajú aj nové požiadavky. Call centrá sa musia prispôsobiť a preto sa transformujú na centrum zdieľaných služieb. Čo to vlastne je? A ako to pomôže vášmu biznisu? Dozviete sa.

 

Michal Tomčík, co-founder Pygmalios

Ako odstrániť rady v obchode? Pomocou umelej inteligencie.

 

 

 

 

 

Údaje označené hviezdičkou sú povinné.
Účastnický poplatok
Vybraný účastnický poplatok: účastnícky poplatok -- 119 € bez DPH (142.8 € s DPH) na osobu
*cena je uvedená bez DPH od 15.3.2019 sa cena bude zvyšovať na 119 € bez DPH Do poznámky uveďte záujem o časť MARKETING alebo MÉDIA.
Konečná cena Vám bude potvrdená e-mailom.
Zl'avy
Výsledná cena je 119 € bez DPH (142.8 € s DPH) na osobu.
Všeobecné obchodné podmienky
Zaslaním vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kontaktná adresa

MAFRA Slovakia, a.s.
Nobelova 34
836 05 Bratislava 3

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sa,
vložka č.: 476/B.

IČO: 31333524
DIČ: 2020298984
IČO DPH: SK2020298984

Bankové spojenie:
č. účtu: 2626844466/1100
banka: Tatra banka, a.s.
BIC: TATRSKBX
IBAN: SK13 1100 0000 0026 2684 4466

Zrušiť

Partneri

Generálny partner: 

Mediálni partneri:

 

Podobné podujatia