Living on the edge 2018

19. apr 2018
Hotel PARK INN Bratislava

Digitál je dnes to, čo mení fungovanie tohto trhu. Pozrite sa s nami na to, ako zmenil myslenie zadávateľov a ako sa novým podmienkam prispôsobili médiá.
Living on the edge je úspešná konferencia zameraná na český a slovenský mediálny trh a marketingový trh.
Cieľová skupina: média a marketéri

 

Komu je konferencia určená:
Riaditelia mediálnych spoločností, riaditelia mediálnych agentúr, riaditelia reklamných agentúr, marketingoví riaditelia, marketingoví manažéri, kreatívni riaditelia, obchodní riaditelia, PR manažéri, riaditelia komunikácie, account manažéri, freelanceri a všetci nadšenci marketingu a médií ...

Popis konferencie:
LOTE už tradične prináša top témy, ktoré hýbu svetom médií a marketingu. Konferencia je  určená všetkým, ktorí ovplyvňujú komunikáciu značiek na našom trhu. A tiež všetkým, ktorým záleží na vlastnom  biznise. Ide o odborníkov, ktorí pracujú na strane zadávateľov, ale aj v médiách, mediálnych agentúrach, kreatívnych a digitálnych agentúrach, PR agentúrach, ale aj ako  freelanceri.

Média: Skončil sa čas krátkodobých riešení

Pre médiá sa skončil čas krátkodobých riešení. Globálni hráči dominujú lokálnym trhom čoraz viac, prežijú len najlepší. Nastal čas rozmýšľať nad dlhodobo udržateľným biznisom. Tak na presýtených televíznych trhoch, ako aj v online.

Marketing: Návrat k značke

Značky už pochopili, že digitálna stratégia nie je komplexná stratégia. To, čo značky potrebujú, aby boli úspešné, je návrat k podstate značky ako takej. Ako sa to ale dá popri neustále sa meniacim  trendom v online, s príchodom botov a umelej inteligencie? Prežije ten, kto nájde správny balans.

Témy:

Budúcnosť je video. Zaplatené video.

HBB TV – nové peniaze pre televízie a priestor pre špeciálne kampane zadávateľov 

Vlastná televízia na internete

Gaming – nová cesta k zadávateľom

Mobily - obsah vs. biznis

Ako rozmýšľajú globálni hráči nad lokálnym kontentom

GDPR

Programmatic

Tereza Polachová, kreatívna producentka HBO

Ako sa HBO darí v boji s konkurenciou?

Okrem širokej ponuky prevzatých programov preniklo HBO do povedomia divákov aj ako producent. Filmy, seriály, dokumenty a ďalšia tvorba pravidelne získavajú rôzne prestížne televízne i filmové ocenenia. Tereza Polachová, kreatívna producentka HBO pracovala na seriáli Terapie či minisérii Hoříci keř, ktorá získala jedenásť Českých levov a ďalšie ceny, podpísaná je aj pod pokračovaním seriálu Až po uši či dokumente Mečiar.

Na LOTE 2018 bude hovoriť o tom, prečo je pre HBO relevantná lokálna tvorba a akú pridanú hodnotu prináša. Aj o tom, ako sa situácia na trhu výrazne mení príchodom Netflixu a rôznych VOD platforiem.

Ako sa najdlhšie vysielajúcej platenej televízii darí v boji s konkurenciou?

Milan JunioR Zimnýkoval, moderátor

Milan Zimnýkoval vyštudoval Filozofickú fakultu Prešovskej univerzity v Prešove. Už počas štúdia šéfoval internátnemu rádiu a vysielal v lokálnom rádiu Flash. Vo Fun Rádiu pracuje 14 rokov, počas ktorých sa pár rokov hľadal, medzitým rozbiehal rannú šou Adely a Sajfu ako produkčný, až sa nakoniec udomácnil v rannom vysielaní vo dvojici s Marcelom.

Okrem množstva firemných akcií a roadshow odvysielal a odmoderoval viac ako 50 live televíznych prenosov. Od Telerána, Miss Universe cez Legendy popu, Nikto nie je dokonalý sa dostal k celosvetovým formátom spoločnosti FREMANTLE ako Česko Slovensko má talent, Take me out, Heslo a Moja mama varí lepšie ako tvoja.

Všetky spomínané projekty majú spoločné jednu črtu/rukopis, ktorý obsahuje každý jeho projekt. Je to jeho osobnosť. A aj keď ho moderovanie baví, stále hľadal tú oblasť, ktorá by to vyjadrila najlepšie. Začal sa viac venovať tejto myšlienke a pri kreovaní svojich nemoderátorských projektov v rámci spoločnosti ZIMNYKOVAL zistil, že musí začať uvažovať o značke – o postupnom budovaní ZNAČKY.

O svojich skúsenostiach s budovaním vlastnej značky bude Junior hovoriť v rámci LOTE 2018.

Marian Timoracký, partner United Consultants

Ako sa stať imúnnym voči brandingovým šarlatánom.  

Ľudia z marketingu hľadajú neustále nové prístupy, ako zlepšiť vnímanie svojich značiek. V snahe vyniknúť sa často nechajú inšpirovať módnymi trendami, ktoré sa na konci dňa ukážu – v tom lepšom prípade – ako návrat k pôvodnému zmyslu existencie značky, v tom horšom ako peniaze vyhodené von oknom. Prednáška Mariana Timorackého bude o tom, ako sa stať imúnnym voči brandingovým šarlatánom a mať na zreteli zmysel brandingu.

Marian Timoracký sa viac ako 25 rokov venuje brandingu a všetkému, čo značky ovplyvňuje. Počas jeho kariéry mu rukami prešli stovky domácich i zahraničných značiek. Ako človeka, ktorý do reklamného biznisu na Slovensku vniesol vedecký prístup, ho trápi, ako ľahko sa niektorí brand manažéri nechajú opantať technologickými vychytávkami určenými na dosahovanie podružných cieľov, namiesto toho, aby sa sústredili na to, ako naplno využiť strategický potenciál svojich značiek.

Na konferencii by preto rád vyzval marketérov, aby sa pri rozvíjaní svojich značiek sústredili na to, čo je podstatné, t. j. ako predávať viac počas dlhšieho obdobia, resp. ako predávať s vyššou maržou.

Údaje označené hviezdičkou sú povinné.
Účastnický poplatok
Vybraný účastnický poplatok: účastnícky poplatok -- 149 € bez DPH (178.8 € s DPH) na osobu

Konečná cena Vám bude potvrdená e-mailom.
Zl'avy
Výsledná cena je 149 € bez DPH (178.8 € s DPH) na osobu.
Všeobecné obchodné podmienky
Zaslaním vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kontaktná adresa

MAFRA Slovakia, a.s.
Nobelova 34
836 05 Bratislava 3

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sa,
vložka č.: 476/B.

IČO: 31333524
DIČ: 2020298984
IČO DPH: SK2020298984

Bankové spojenie:
č. účtu: 2626844466/1100
banka: Tatra banka, a.s.
BIC: TATRSKBX
IBAN: SK13 1100 0000 0026 2684 4466

Zrušiť

Partneri

Generálny partner: 

Mediálni partneri: 

Podobné podujatia