Art & Tech Conference 2017

24. nov 2017
KASÁRNE/KULTURPARK, KUKUČÍNOVA 2, KOŠICE

Medzinárodná konferencia o umení, technologických inováciách a dizajne je súčasťou Art & Tech Days 2017. Podujatia, ktoré približuje inovačný potenciál kreativity a  digitálnych technológií v rôznych oblastich života prostredníctvom umeleckých eventov, workshopov, networkingových aktivít a samotnej konferencie.

Pozývame vás na stretnutie so zahraničnými a domácimi spíkrami, ktorí predstavia príklady dobrej praxe z oblasti UX/UI, dizajnu, digitálnych médií, umenia, inovácií a praktických prepojení kreativity a IT.

 

Organizátormi sú nezisková organizácia Creative Industry Košice a klaster Košice IT Valley.

 

Prednášky v angličtine budú simultánne tlmočené do slovenčiny.

Občerstvenie a obed budú pre účastníkov zabezpečené.

Viac informácií o konferencii a podujatí Art & Tech Days na http://www.atdays.sk

Video z nultého ročníka Art & Tech Days 2016: https://youtu.be/0eHkVCtEctw

Facebook event Art & Tech Days: http://www.facebook.com/events/124343791588573/

Študenti sa môžu registrovať cez registračný formulár. Po zadaní kódu "STUDENT" bude uplatnená zľava 50% z účastníckeho poplatku. Študenti musia pri registrácií na podujatí predložiť platný preukaz ISIC.

Piatok 24.11.2017

Art & Tech Conference 2017

 

PROGRAM

8:00              REGISTRÁCIA & WELCOME COFFEE

09:00            OTVORENIE KONFERENCIE

09:15            ČLOVEK V CENTRE DIANIA

V prvom bloku sa budeme venovať téme UX, dizajnu orientovanému na užívateľa, dizajnu informácií a ich interpretácii.

Karl Stocker (AT), FH Joanneum

Joshua Newnham (UK), Method

Zsuzsa Kovács (HU), Prezi

 

10:50            COFFEE BREAK              

11:10            INOVÁCIE

Procesy a podmienky, ktoré podporujú vznik inovácií, netradičné spojenia, vznik nových ideí, prepájanie vedy, technológií a kreativity.

Rui Coutinho (PT) – Porto Design Factory

Stéphane Assadourian (CA) – konzultatnt pre produkciu videohier

 

12:20             OBED

13:30             MÉDIÁ & OBSAH

Ako digitálne technológie ovplyvnili svet médií, tvorbu obsahu a jeho distribúciu ku konečnému užívateľovi.

Jaro Slávik (SK) – nezávislý producent

Luis Fernandes (PT) – Canal180

 

14:40             COFFEE BREAK

15:00             MEDIÁLNE UMENIE

Predstavíme si niekoľko príkladov prepojenia umenia a digitálnych technológií,  nové podhľady a inovácie, ktoré takéto prepojenie prináša.

Andrej Kolenčík (SK) – Admiral Films

Claudia Schnugg (AT) – nezávislá výskumníčka art-tech-sci

Sébastien Larroude (CA) – Steambot Studio

 

16:45             ZHRNUTIE & ZÁVER

 

Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu v programe.

JOSHUA NEWNHAM (UK)

Joshua Newnham je vedúci technológ dizajnu v Method so zameraním na prienik dizajnu a umelej inteligencie (AI). Zaujíma ho vyplyv AI na zlepšovanie interakcií s počítačmi tak, aby boli viac intuitívne, inteligentnejšie a lepšie integrované do každodenného života. V Method sa Joshua podieľa na rôznych projektoch, napríklad na vývoji technologického oblečenia, ktoré asistuje medicínskemu personálu pri chirurgických zákrokoch alebo na zdravotných asistenčných chatbotoch. Predtým, než začal pracovať pre Method, Joshua viedol start-up vyvíjajúci riešenia virtuálnej reality (VR) a rozšírenej reality (AR) pre produktových dizajnérov. Bol tiež na vedúcej pozícii v digitálnej agentúre Razorfish a bol spoluzakladateľom jedného z prvých mobilných štúdií v Londýne Ubinow, kde viedol množstvo projektov pre významné globálne značky ako Universal Pictures, Vodafone a adidas.

 

ZSUZSA KOVÁCS (HU)

Zsuzsa Kovács je líderkou výskumu UX v spoločnosti Prezi. Hoci začínala ako front-end developer v SAP, UX sa venuje od roku 2008. Ako šéfka výskumu UX v Prezi robí od roku 2013, pričom pracovala na niekoľkých témach – spolupráca, šablóny Prezi, UX pre smartfóny.

Zaujíma sa o ľudí a miluje príbehy. Vždy hľadá spôsob, ako sa dozvedieť viac o motivácii používateľov, problémových aspektoch a snaží sa pochopiť, čo prináša hodnotu a radosť ľuďom, ktorí používajú digitálne a analógové produkty. Venuje sa oblasti design thinking a je spoluorganizátorkou Amuse UX Conference a UX Budapest Meet-Up.

 

RUI COUTINHO (PT)

Rui Coutinho je stratég, manažér, profesor, výskumník, mentor a podnikateľ.

Je zakladateľom a koordinátorom spoločnosti Porto Design Factory (PDF), experimentálnej vzdelávacej platformy, ktorá je súčasťou inštitútu Porto Polytechnic a členom siete Design Factory Global Network, podporujúcej novú generáciu globálnych inovátorov a podnikateľov. V PDF je zodpovedný za program inovácie produktov a služieb ME310 Porto, ktorý je postavený na spolupráci s niektorými z najväčších a najviac inovatívnych spoločností na svete v rámci globálnej aliancie Stanford University for Redesign. Rui manažuje Porto Design Accelerator a Beta Sound System, čo sú akceleračné programy pre startupy zamerané na dizajn a hudbu.

Je asistentom na School of Media Arts and Design v Porte, žiadaným lektorom a spíkrom na mnohých univerzitách po celom svete. V oblasti výskumu spolupracuje s CERN a Minho University. Rui pracuje ako facilitátor a expert pre Generálne riaditeľstvo Európskej komisie pre vzdelávanie a kultúru, pre projekt OECD "HEInnovate" a je externým odborníkom Generálneho riaditeľstva Európskej komisie pre výskum a inovácie.

 

KARL STOCKER (AT)

Karl Stocker je univerzitný profesor, riaditeľ výstavných projektov, historik. Vedie Ústav dizajnu a komunikácie a študijné programy Výstavný dizajn a Informačný dizajn na University of Applied Sciences Graz – FH Joanneum a zároveň je profesorom v Ústave histórie Karl Franzens-University Graz. Je zakladateľom a riaditeľom Bisdato Exhibition & Museum Design.

 

STÉPHANE ASSADOURIAN (CA)

Stéphane Assadourian je jedným zo zakladajúcich členov frančízy Assassin's Creed. Je profesionálnym vývojárom hier s takmer 20-ročnými skúsenosťami, stojí za niekoľkými najväčšími úspechmi v histórii hier, ktoré predávajú milióny kópií po celom svete. V súčasnoti je Stéphane konzultantom pre herných vývojárov a vydavateľov, koučuje kreatívnych profesionálov a širokú škálu svojich znalostí odovzdáva po celom svete. Jeho podarenské aktivity majú veľmi široké spektrum, od vývoja cez produkciu, až po poradenstvo vedúcim pracovníkom na strategickej úrovni. Stéphane je profesionálom pre videohry, ktorý stojí pri vzniku prvotnej myšlienky, až po jej realizáciu. Je taktiež hudobným nadšencom, klasickým klaviristom a amatérskym spisovateľom a fotografom.

 

JARO SLÁVIK (SK)

Jaro Slávik je nezávislý producent a manažér. Je  hlavným organizátorom projektu Bach in the Subways Bratislava – happeningu, ktorý približuje hudbu génia J. S. Bacha obrovskému množstvu ľudí vo verejnom priestore. Počas prvého ročníka v roku 2016 si Bratislava užila sedem koncertov, do ktorých sa aktívne zapojil aj primátor mesta, keď účinkoval ako violončelista.

Po viac než dvadsiatich rokoch v medzinárodnom šoubiznise, pracujúc s hviezdami ako Red Hot Chili Peppers, Madonna a Phil Collins, sa Jaro rozhodol zmeniť svoju kariéru. V súčasnosti riadi športovú marketingovú spoločnosť, ktorej poslaním je priviesť deti a mládež k športu. Vo svojom voľnom čase pomáha s marketingom koncertov symfonickej hudby, akými sú napríklad koncertné cykly Bruno Walter Symphony Orchestra vo svojom rodnom meste alebo spomínané koncerty Bach in the Subways.

 

LUIS FERNANDES (PT)

Luis je výkonným producentom Canal 180 (Cannes Lion, 2012), mediálnej platformy zameranej na kultúru a tvorivosť, ktorá otvára diskusiu pre komunitu tvorcov, ktorí sa zaujímajú o hudbu, dizajn, video, architektúru, fotografiu a digitálne umenie. Je tiež zodpovedný za 180 Creative Camp (Creative Collaborations in Media Arts) a vedúci manažér pre partnerstvá Canal180.

V roku 2010 spoluzaložil Oporto Laboratory of Architecture and Design a v rokoch 2010 a 2015 bol kurátorom festivalu Get Set, ktorý prezentoval mladých tvorcov a oslavoval kreativitu.

Luis má magisterský titul v architektúre (Oporto, 2009).

 

CLAUDIA SCHNUGG (AT)

Dr. Claudia Schnugg je nezávislá výskumníčka v interdisciplinárnej oblasti umenia, technológií, biznisu a vedy. Jej práca sa sústreďuje na spájanie umenia a umeleckých projektov s novými technológiami a vedeckým výskumom. Skúmala účinky umeleckých zásahov na spoločenské prostredie, predovšetkým vplyvy umeleckých intervencií v organizáciách.

Získala doktorát v interdisciplinárnom štúdiu na Johannes Kepler University a na Art University v Linzi. Ako hosťujúca výskumníčka pôsobila na Copenhagen Business School, v Art | Sci Center v UCLA a v ESO, Čile. V rokoch 2014-2016 bola senior kurátorkou v Ars Electronica Futurelab a viedla Ars Electronica Residency Network.

 

ANDREJ KOLENČÍK (SK)

Andrej Kolenčík je filmový režisér a výtvarník. Venuje sa réžii hraných, animovaných a dokumentárnych filmov a taktiež videoklipom a reklame. Ako výtvarník sa zaoberá ilustráciou a dizajnom. Šesť rokov bol programovým dramaturgom festivalu Fest Anča, ktorý spoluzaložil. V roku 2014 ho vybrali spomedzi viac ako 4000 uchádzačov na podujatie Berlinale Talents. Andrejove filmy boli ocenené na viacerých medzinárodných filmových festivaloch (napr. Zlaté Vajce na festivale Emira Kusturicu v Srbsku). Od roku 2015 funguje pod vlastnou produkčnou spoločnosťou Admiral Films.

 

SÉBASTIEN LARROUDE (CA)

Sébastien Larroude je koncepčný dizajnér, autor a umelecký riaditeľ s komplexnou a rôznorodou pôsobnosťou v kreatívnom prostredí. Pochádza z južného Francúzska, kde študoval výtvarné umenie a fotografiu. Od útleho veku prejavoval záujem o prírodné vedy, ktoré silne ovplyvnili aj jeho profesionálnu kariéru. Fascinácia biodiverzitou a prírodou je východiskom jeho tvorby. Sébastien začal svoju kariéru vo francúzskej architektonickej spoločnosti špecializovanej na priemyselnú architektúru. Potom sa presťahoval do Kanady, kde 15 rokov pracoval v zábavnom priemysle na filmoch a videohrách, napríklad na Myst IV Revelation, Assassin’s Creed, Deus Ex HR, Thief, Tron Legacy, X-Men, Godzilla a mnohých daľších. V roku 2006 založil Steambot Studios, kreatívnu agentúru, ktorá poskytuje vizuálny obsah a rozvíja duševné vlastníctvo. Sébastien naďalej kreslí, maľuje a píše s vášňou pre medzinárodných klientov aj osobné obohatenie.

 

 

*Viac spíkrov predstavíme čoskoro

Údaje označené hviezdičkou sú povinné.
Účastnický poplatok
Vybraný účastnický poplatok: účastnícky poplatok -- 32.5 € bez DPH (39 € s DPH) na osobu
účastnícky poplatok
Konečná cena Vám bude potvrdená e-mailom.
Zl'avy
Výsledná cena je 32.5 € bez DPH (39 € s DPH) na osobu.
Všeobecné obchodné podmienky
Zaslaním vašej prihlášky vyjadrujete súhlas s uvedenými Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Kontaktná adresa

MAFRA Slovakia, a.s.
Nobelova 34
836 05 Bratislava 3

Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu Bratislava I, odd.: Sa,
vložka č.: 476/B.

IČO: 31333524
DIČ: 2020298984
IČO DPH: SK2020298984

Bankové spojenie:
č. účtu: 2626844466/1100
banka: Tatra banka, a.s.
BIC: TATRSKBX
IBAN: SK13 1100 0000 0026 2684 4466

Zrušiť

Partneri

Organizátori:

                          

 

Hlavní partneri:

         

 

Zlatí partneri:

                          

 

Strieborný partner:

 

Mediálni partneri:

                          

Podobné podujatia